8 Nisan 2007 Pazar

Çabuk geçen hafta sonu ve 4 Tarif

Menü
Hafta başladığında biran evvel haftasonunun gelmesini isteriz. Ama işte o kadar çabuk gelen haftasonu o kadar çabuk geçiyor. Bu haftasonu da o pek çabuk geçenlerdendi. İki günde ancak dört tarif uygulayabildim. İnanıyorum ki daha iyi olabilir :)
Cumartesi günü çok sevdiğim arkadaşlarım ve ailemle beraber güzel bir muhabbet ortamı vardı evde. Ablamların da artık Çin'den temelli dönmesiyle ev daha da bir şenlendi. Cümbür cemaat geçen akşamlarımız daha bir anlam kazandı şimdi. Artık tamamlandık :). Özellikle ortada benim ufak yeğen İya (Kendi söylemesiyle, aslında adı Zehra) durmadan eteğime yapışmış "teyzessiiiiii" diye bıcır bıcır dolanıyorsa inanın bu hafta sonlarının çabuk geçmesi insanı daha fazla üzüyor.
Misafirlerime özel birşeyler hazırlamak için bir kaç kitap karıştırdım elbette ve iki tarif uyguladım bu kitaplardan biri kahveli kek, diğeri çikolatalı ve hurmalı börek. Daha blogumu ilk açtığımda haber ettiğim sevgili arkadaşım Ayşenur hemen gününde bak sana bir tarif vereceğim bunu yapacaksın ve adına da "Ayşenur'un Burdur Sarmaaşı" diyeceksin dedi. Bende hazır Ayşenurlar da bana geleceği için onların bu yöresel yemeğini yaptım ve bloguma da koyayım dedim. Cuma günü Beyzamın doğum günü için onlara gittiğimde annesi Cale Teyzem (buda benim j özrümden kaynaklanıyor. İsimlerdeki sert harfleri birtürlü kullanamam, onun için bende j ler hem c dir :)) özellikle bak bu salata çok güzeldir muhakkak bunu koy sitene dedi bende onun için misafirlerime "Gavurdağı Salatası" yaptım. Bu blog olayı sadece beni değil tüm ailemi ve arkadaşlarımı heyecanlandırdı. Durmadan herkesden, bak şunu yaparsın diye tarif toplarken buldum kendimi. Bu hafta resim çekerken sevgili annem mutfağımdan objeler toplayıp bunu kullan resimde güzel görünür diye fonlarımda yardımcı oldu bana. Kekimdeki çiçek fikri çok sevgili anneme ait mesela. Herkes "sonunda eserlerini sergilemeye karar verdin, vallahi bravo!" diyorlar :). Çok sanatçı hissettim kendimi canım.
Anlatmayı bitirip menüme ve tariflerime geçsem iyi olur artık yoksa bende daha laf çoook :))
Efenim menümüzü sıralayım önce sonra zaten birer birer tariflerinide anlatacağım, şimdiden afiyetler olsun....

Gavurdağ SalatasıBurdur SarmaAşıKahveli KekÇikolatalı Hurmalı Börek

12 yorum:

  1. Selam herkese..
    Bu sergideki tüm tabloların birer birer tadına bakmış biri olarak hepsi süper diyebilirim. Özellikle bizim yöresel sarmaaşı süper olmuş. Yasemini tebrik ediyorum. Annemin sarmaaşısı gibi olmuştu. Bu nedenle bayaa bir yedim :) Sadece sarmaaşını değil hepsinden bayaa bir yedim. Ama hiç pişman değilim. Yine olsa yine yerim. Ayrıca bu güzel akşam için Yasemine teşekkürler.
    Bu arada Yaseminin Mutfağında bir eksik var. Oda bir !!TESTER!! Bende kendimden fedakarlık yapıp Yasemine bir teklifte bulunuyorum. Yaseminin Mutfağının Tester'ı olabilirim.

    YanıtlaSil
  2. canim aysenur, seve seve alirim seni tester olarak :) ama mutfaga girdinmi oyle sadece testerlik olmaz ayni zamanda arkamida toplaman lazim :P
    annene tesekkurlerimi borc bilirim harika bir tarifti.. ellerime saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok özel yemekler ..Çok da özenle yapılmışlar
    elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Afiyetler olsun Nur :) Bu guzel yemekleri sende hazirlarsan eminim daha ozel olurlar :) Simdiden ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok değişik lezzetler..özellikle sarmaaşı çok değişik birşeymiş:))

    sitenizi tebrik ederim...çalışmalarınızda başarılar

    mustafa özboyacı

    YanıtlaSil
  6. tesekkurler mustafa bey :)
    sarmaasi gercekten yenilmesi gereken bir tarif :) inanilmaz lezzetli. afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  7. yaa yemekler çok güzelde değil
    ama krebe bayıldım umarım yayynlarsınız

    YanıtlaSil
  8. merhaba isimsiz, yemekleri begenmene sevindim. krebin tarifi zaten yayinlanmis durumda;

    Krep Tarifi

    bu linke tiklarsan dogrudan tarife ulasabilirsin. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  9. Tatlı yeğenim Yasemin
    Bloğun, pastaların,yemeklerin çok güzel ve hoş. Seninle gurur duydum. Tam kendine göre bir iş yapıyorsun. yalnız Türkiye de değil dünyada bile tanınman benim için süpriz olmaz.
    Amcan

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel görünüyor senin gibi benim güzel yasemincem

    YanıtlaSil
  11. 2gunde 4 tarf azmı yasemıncım :) valla ben artık bişi uyguluyamıyorum mesela :)tester olarak bende gönulluyum:) ellerine sağlık arkadasım...
    sevgılerımle....

    YanıtlaSil
  12. valla canım tarihe bakarsan sene 2007 :) ne çocuk var ne çoluk :) ee haliyle bırak 4 tarifi.. 50 tarif yapar insan be :p

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin