17 Nisan 2007 Salı

#21 Tavuk Ye

Öncelikle etkinliğin ev sahibi Yemek Aşkı - Emel'e beni de misafir ettiği için çok teşşekkür eder ve en kolaylıkların kendisine gelmesini temenni ederim.

Bu etkinlik benim ilk etkinliğim olduğu için biraz heyecanlıyım. Özellikle kendi tariflerimi kullanmayı tercih ettim. İşte 3 tarifle karşınızdayım. Vatana millete hayırlı olsun.. :)

Tariflerim aslında çok bilinmeyen şeyler değil ama biraz ondan biraz bundan genellikle benim gibi çalışan, vakti az olan ama yinede misafir ağırlamaktan ve onlara değişik lezzetler sunmaktan hiç usanmayanlar için.




5 yorum:

  1. Tariflerini çok beğendim, denenecekler listeme ekliyorum, liste epeyce kabardı:) mutfaklar listeme de siteni ekliyorum. Sevgiler
    Neslihan

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkurler neslihan :) ben seni ekledim bileee :) afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Yasemin Hanım,
    Ellerinize sağlık.Çok güzel görünüyor.Sunum da tarifler de harika.Ben de beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel...ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  5. merhaba hulya hanım :) afiyetler olsun, elimden geldiğince hem gözünüze hemde miğdenize hitap etmeye çalışıyorum.. buarada sizinde tarifleriniz süper ellerinize sağlık..

    selam leziz, beğenmene çok sevindim. senide ziyaret ettim seninlilerden birbirinde güzel.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin