2 Nisan 2007 Pazartesi

Krep

KREP

Yapımı insana her zaman zor olduğunu hissettiren bir kahvaltılık krep. Belki de bana öyle geliyordu. Ama insan başına geçince aslında ne kadar yanıldığını anlıyor. Krepte en önemli kriter tavanızın yapışmaz olması :) Hafta sonu yaptığım krep daha öncekilere göre daha güzeldi sanırm giderek elim alışıyor :) Tarif "Remix I" kitabından;

Malzemeler;
  • 1 su bardağı un
  • bir tutam tuz
  • 2 yumurta
  • 1 + 1/4 su bardağı süt
  • 3 tatlı kaşığı erimiş tereyağ
Yapılışı;
  1. Un, yumurta ve biraz süt koyup hepsini çırpın
  2. Geri kalan süt, tereyağ ve tuzuda ekleyip yeniden karıştırın.
  3. Küçük boy teflon tavayı ısıtın
  4. Tarifte belirtmesede ben az miktar zeytin yağını tavada kızdırdım. Lezzete lezzet katmak lazım :)
  5. Karışımdan küçük kepçe ile bir kepçe alın ve tavaya dökün, yemek kaşığı ile 2-3 kaşık kadar yapıyor. Ve tavaya yayılmasını tavayı sağa sola oynatarak sağlayın.
  6. Krep tavadan kolay ayrıldığı anda hop diğer tarafını çevirin ve bir süre kızarmasını bekleyin. Her iki taraf için de 30 saniye gibi bir süre.
  7. Kalan karışımı aynı şekilde pişirmeye devam edin.
Küçük tava kullanmanız ve krepinizin ince olması tavada kolay hoplatarak çevirmenizi sağlıyor. Burda bir tahta spatulada kullanabilirsiniz.

Afiyet olsun...

97 yorum:

  1. Günaydın:) Şimdi çayımın yanında krep olsa çok güzel olurdu doğrusu. Krebi ben de çok severim. Biz krebe akıtma deriz. Dediğin gibi yapımı aslında çok kolay.Eline sağlık.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. gunaydin :) ne kadar guzel soyledin.. bende is yerinde bi tava bulsam ikide yumurta oldu bu is :) hemen sana gonderiirim :). afiyet olsun...

    gorusmek uzere...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar..Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tesekkurlerr afiyet olssuunnn :) cok severek pisirdim gene pisiririm :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar;
    daha bugün keşfettim sayfanızı :)
    krep tarifini okuyunca dayanamadım, bir şey eklemek istiyorum, izninizle.biz bu karışımın içine biraz da baharat karıştırırız, özellikle de zeytinyağı kullanıyorsanız, birazcık kekik ve pul biber kattığınızda süper bir tat oluyor.ama (ayrı ayrı) köri, nane ve çörekotlu denemenizi de tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  6. selam anonim :) adini yazsaydin daha guzel olurdu tabii :)
    kesfetmene cok sevindim, dilerim sık sık da ugrarsin.. her zaman mutfagim aciktir yemek aŞıklarına.. bu arada tavsiyen sahane kesin baharatlida deniyecegim.. ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  7. AH ŞİMDİ BANADA Bİ KREP YAPAN OLSADA YESEM.KENDİMİ YORGUN HİSSEDİYORUM ELİM KOLUM KALKMIYO:(

    YanıtlaSil
  8. sevgili isimsiz aslinda yapip gonderiim derdim ama isimsiz kalmissin :) bi dahakine acik adres gonder ben gonderiim sana :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba yasemin hanım ben sitenizi tesadüfen buldum bugün benim tatil günüm krep yapmak istedim tarifini tam bilmiyordum.arama motoruna krep yapımı yazdım birsürü seçenek çıktı içlerinden anlatımı en kolay ve neşeli olanını yani sizi tıkladım anlatımınız çok hoşuma gitti teşekkürler:)elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. selam isimsiz begenmene cok sevindim.. uyguladiginda da haber verirsen daha cok sevinrim :D afiyet olsun!

    YanıtlaSil
  11. sabah uyandım.. annemin evvelden yaptığı ;ancak seninde dediğin gibi yapımı zor gelen bu muhteşem şeyi okutup bende ona yapmak istedim... şimdi mutfağıma geçiyorum...
    günümüz,aydın olsunnn....

    YanıtlaSil
  12. selam gunesi sonucunu sabırsızlıkla bekliyorum! eee annen nasıl buldu bakalım kreplerini???

    YanıtlaSil
  13. muhteşem bi kahvaltı oldu :)

    YanıtlaSil
  14. ne kadar guseell :D:D afiyetlerr olsunnnnnnnn!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  15. merhaba.ben sitenizi krep tarifi araken buldum.krep yapmanın ve kıvamını tutturmanın cok zor olduğunu düşünüyodum.daha önnce hiö denemedim.ama tarifinizi denedim ve cok beğendim.eşim bayıldı.tesekkür ediyorum bu güzel tarifi paylastığınız için.

    YanıtlaSil
  16. selam Aysegul,
    begenmene cok cok sevindim. artik bundan sonra krep yaptikca beni hatirlarsin ;) Afiyetler olsun!

    YanıtlaSil
  17. iyi günler.ben de krep tarifi ararken buldum sizin sitenizi.daha denemedim ve bir şey sormak istiyorum.tavadaki krepi ters çevirirken nasıl olcak.ileri itip yukarıya mı çekcez.

    YanıtlaSil
  18. merhabalar:)ben tv seyrederken krep yapımını merak ettim yeni ev hanımı oldum yasemin ismini okuyunca bu sayfaya bakmak istedim anlatım hoşuma gitti.Yaptıktan sonrada tat konusunda fikrimi söylerim.Ayrıca sayfanız çok güzel başarılar.:))

    YanıtlaSil
  19. merhaba ben 14 yaşındayım sitenizi krep yapımı diye yazarak buldum çok güzel sağolun:)

    YanıtlaSil
  20. merhaba "Adsiz", valla bu yaziyla nasil tarif edilir bilmiyorum. Ben krep tavadan ayrilinca tavayi yukari dogru hizla harket ettiriyorum. sanirim anlatamadim :D en iyisi bir spatula kullanin :)


    afiyet olsun "Ega"...

    merhaba "Belgin", allah allah yoksa bir kanalda benim tarifimi mi yaptilar ?? hic haberim yok, ama olsun yinede beni bulmus olmana ve uygulamana sevindim. deneyince tadinida haber edersen memnun olurum.. gorusmek uzere..

    merhaba "Adsiz", yemek yapmanin yasi yoktur! yapmak isteyen ve bunu seven herkes yapabilir, basarilarinin devamini dilerim!

    YanıtlaSil
  21. 11/4 SU BARDAĞI NE KADAR BİR ÖLÇÜ OLUYOR ANLAYAMADIM.

    YanıtlaSil
  22. merhaba Tugba, haklisin yanlis yazmisim, 1 + 1/4 olacak. buda su demek. 1 su bardagi + 1 su bardaginin dortte biri, yani 1 su bardagini 4 esit parcaya bolersen 1 parcasini dolduracaksin. sanirim anlatabildim? yazida duzelttim. tesekkurler...

    YanıtlaSil
  23. bugün esime yaptım cok süper oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. afiyetler olsun "Ayse", esininde seninde begenmenize cok sevindim!

    YanıtlaSil
  25. yasemin abla öncelikle emeğine sağlık.. yaşım 14 annemler uyuyor şimdi gideyim de mutfağa tarife uygun bir krep yapayım. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  26. bende şimdi anneme krep in yapımını okuyorum:)

    YanıtlaSil
  27. bu sitede en beğendiğiniz yemek hangisi?

    YanıtlaSil
  28. resimde herşey çok güzel gözüküyor inşallah yapabilirim:):)

    YanıtlaSil
  29. yarın sabah annemlere süpriz yapacağım için krep tarifini aldım

    YanıtlaSil
  30. sevgili ...... yasemin ben bu krepi denedim harika birşey bu size çok teşekkür ederiz
    hoşçakal yasemin

    YanıtlaSil
  31. merhaba isimsiz arkadas veya arkadaslar, isterdimki isimlerinizde olsun size "Adsiz" denilmesin. tarifi deneyip begenmenize sevindim. afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  32. Bayağıdır yemiyordum.Baştan savma yapmayayım dedim.Birazdan yapmaya çalışacağım bakalım.İnşallah güzel olur.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  33. Ben İlker bu arada.

    YanıtlaSil
  34. bnce içine tereyağ konulmamalı daha güzel olur...

    YanıtlaSil
  35. merhaba ilker, umarim istedigin gibi olmustur..

    merhaba isimsiz, tabii damak tadi bu.. isterseniz tereyag koymayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  36. ne zamandır canım istiyodu hazır annemde evde yokken :) mutfağı kullanmanın tam zamanı dedim :) kendim yaptım mı nedir bilmiyorum ama super oldu ben bide içine şekr attım bi tatlı kaşığına yakın oldu sanırım:) sonra içine surdum saralleyi üstüne cok az toz şeker daha sanırım tatlıyı cok seviyorum super oldu :D

    YanıtlaSil
  37. Merhaba Sertan, umarim annen yokken mutfagi cok dagitmamissindir :D ellerine saglik, valla bende tatliyi cok severim o yuzden bence gayet kivamindadir seninki!

    YanıtlaSil
  38. merhaba!ben merve 15 yaşındayım annemim bir yufka dükkanı var o hep orda olduğu için bize sadeca yemek yapabiliyor.yemekler günlük yemekler(pilav nohut...) öyle pasta kurabiye krep....değil benimde canım çok istediği için kendim yapmaya karar verdim ve tarif aramaya başladım ilk sizi buldum saolun yazdığınız için şimdi hemen mutfağa gidip krep yapıcam bakalım yapabilecek miyim?yine teşekkür ederim saolun
    görüşmek üzere.......:)

    YanıtlaSil
  39. merhaba ben almira 15 yaşındayım ne zaman dır bu siteye girip kek pasta böğrek türü şeylerin tarifini alıyorum ama herseferinde girdiğ*imde yorum yazmaktan korkuyorum yaşım küçük diye kızarlar diye düşünüyorum ama demin yorumlara bakarken yine 15 yaşında merve diye bi kızın yorumunu okudum bende yazmaya karar verdim tarifleri harfien yerine getiriyorum nefis oluyo bu sitede böle şeyler yayınlamanız çok güzel saolun nese iyi akşamlar görüşmek üzere...:)

    YanıtlaSil
  40. merhaba merve ve almira, güzel sözleriniz için teşekkürler. mutfaga girmenin yaşı yoktur, başarılarınızı dinlemeyi beklerim.. ellerinize sağlık şimdiden!!!!

    YanıtlaSil
  41. Günaydın Yasemin Hanım..
    Bende sitenizi karnımın açlığından ve bedenimin üşengeçliğinden dolayı yatağımda dönüp durduktan sonra ''hadi oğlum fırla yap şöyle değişik bişiler kendine'' diip nerden estiyse aklıma krep'i getirdikten sonra -ki daha önce hiç yapmadm :)- kendimi sitenizde bulmuş garip bir öğrenciyim :) açıkcası krep tarifini okumadan önce gözüm yorumlara takıldı..Ziyaretçilerinize karşı içtenliğiniz beni çok şaşırttı,özellikle de her yorum yazana özenle cevap vermeye çalışmanız çok güzel birşey ve inanın tariften ziyade,önce bundan hissettiğim samimi duyguyu ifade etmek istedim sizlere..Zaten bu içtenlikten sonra da tarifin kötü olması beklenemez doğrusu :) ellerinize sağlık kolay gelsn :)

    YanıtlaSil
  42. Oguzhan bey, merhaba.. valla aslen bende tembel yapiya yatkin bir insanim ama konu karnimi doyurmak olunca en caliskan insan yanimda tembel kalir :D mideme duskunlugumden olsa gerek :D guzel yorumunuz icin tesekkur ederim, insanlarin samimiyetine inandigim icin bende samimi cevap vermeyi tercih ediyorum, demekki sizin gibi samimilermis :D cok cok tesekkurler!!!

    YanıtlaSil
  43. :) İlk yaptığım krepte problem olmadı da 2.si biraz daha kalın oldu sanırım çeviremedm:) birazcık dağıldı :) ama onun üstüne lor benzeri bi peynirden serpiştirmiştim o daha bi lezzet kattı krepe..Anlıcağınız görüntü yoktu ama ses muhteşemdi :) Kısacası..Tahmin ettiğim gibi tarif de yorumlarınız gibiydi..Kolay bi şekilde yapabilmemiz açısından gayet basit ve güzel bi şekilde anlatılmış teşekkürler..
    Valla yıllardır evde hazıra alıştığımızdan dolayı oluyor bütün bunlar :)Ondan yani bizim tembelliğimiz :) Sizinkisi de yemeğe sevgisini katmak derler ya,öyle bişi olsa gerek :)

    Dışarda yemeyi hiç sevmiyorum açıkcası..O yüzden yine aç kaldığım bi gün farklı bir tarifte görüşmek dileğiyle :) Kolay gelsn Ayşegül Hanım...

    YanıtlaSil
  44. Ellerinize saglik Oguzhan Bey, onemli olanda lezzet zaten oyle degilmi.. gorusmek uzere... bu arada benim ismim Yasemin ;)

    YanıtlaSil
  45. aaa cidden ayşegül yazmışım yaa :S Ayşegül nerden esti geldiyse aklıma :)) çok özür dilerim gerçekten :(

    bu arada yorumunuza katılıyorum haklısınız..Sonuçta bi yarışmaya fln katılmıyoruz dimi :)

    YanıtlaSil
  46. :D ellerinize saglık yeniden, gorusmek üzere...

    YanıtlaSil
  47. Gerçekten Teşekkürler.Annemlere Güzel bir Pazar Kahvaltısı sürprizi yapmayı düşünüyordum.Derdime Derman oldunuz.Annemler şuan uyuyor. Kalkınca çok şaşıracaklar."İnanamıyorum Zülal yemek yapmışş.." :)

    YanıtlaSil
  48. ben teşekkür ederim Zülal, umarım kahvaltı iyi geçmiştir :D

    YanıtlaSil
  49. günaydın ben berfin ellerinize sağlık annemlere cuma günü yapmıştım artık annemler bü kutsal krepi her gün istiyor yasemin hanım ellerinize sağlık :)annemlerde harika olmıs dediler.

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. nefis gözüküyor ellerinize sağlık. denemek için sabırsızlanıyorum :)) ebru

    YanıtlaSil
  52. Ay çoK sağolun ellerinize sağlık bende yeni keşfettim bu siteyi artık sık sık uğrarım
    Sevgilermle..
    hep mutlu Kalın..

    YanıtlaSil
  53. Hemen Basitçe yaptım çok güzel oldu gerçekten ellerinize sağlık..

    Lidya

    YanıtlaSil
  54. çok teşekürler ablacım sayfanı bugün keşvettim çok şeker gerçekten devam et lutfen böyle :D

    YanıtlaSil
  55. Merhaba ben Burcu

    karısımı aksamdan hazırlayıp dolaba koysam, sonra sabah pişirsem aynı lezzeti yakalayabilir miyim ?

    sabah okula gideceğim için zamandan kazanmak istiyorum :=)

    YanıtlaSil
  56. hım güzel gözüküyor. elinize saglık.Sahur için deniycem

    YanıtlaSil
  57. bn denedim we krebin sekere ihtiyacı olduuna karar werdim sekeri hic yoktu tuzlada denqelenemedi ama reçel koyunca qüzel olua

    YanıtlaSil
  58. bahar...
    bende yeni evliyim eşime güzel bi kahvaltı hazırlamak istiyorum krep yapsam mı diye düşünüyordum sizin tarifi gördüm güzel görünüyor denicem umarım beğenir şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. merhaba yasemin hanım ben 18 yaşındayım öncelkle siteniz mükemmel herkesn yorumuna cevap vermeniz çok hoşuma gitti..Bundan sonra yemeklerimde en önemli yardımcımsınız ;)

    YanıtlaSil
  60. oncelikte cevapsiz biraktigim tum arkadaslara guzel yorumlari icin tesekkurler..

    en sonda sevgili isimsiz yasin bu isle ilgisi yok insan mutfagi sev yeter :D eminim harikalar yaratacaksin! simdiden ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  61. yasemib abla annemke krep tarifini alarak yaptık çokta güzel oldu.senin tariflerinden Peykekide Aldım Çok qüZel görüntüsü Var Tadınınnda Öyle Olduğuna İnanıyorum....Annem Çok güseL Yapar Bende Çok Güzel Yerim xD Bu Arara Ben Ezgi Su

    YanıtlaSil
  62. slm adım tuğba tek kişilik krep için malzeme listesi yapabilir msiiniz yada yazdığınız malzemelerden kaç kişilik krepğ çıkıyor lütfen bilgi verirseniz sevinirim siteniz harika :))

    YanıtlaSil
  63. Merhaba Tugba, bu malzemele ile 4 kisilik krep cikar.Ama esimle beraber bogazimiza duskun oldugumuz icin ben 2 kisilik bile ayni olcuyu yapiyorum :D Sen istersen ona gore oranlarsin. ellerine saglik, afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
  64. ben sercan 15 yaşındayım tam bi yemek aşıgıyım annem evde olmadıgında süper makarna sosları hazırlıyorum muhteşem omlet krep yapıyorum elimden kaççak yemek yok gibi bir şey ders yaparken buldum bu siteyi çok begendim

    YanıtlaSil
  65. ben süt ölçüsünü anlamadım

    YanıtlaSil
  66. slm yasemin ablam :) gülüyorum çünkü krep yapmayı bilmiyorum google dan burayı buldum hemen gittim yaptım yedim.yedikten sonra da tekrar dönüp yorumlara bakıyım dedim. tarifin 4 kişilik oldugunu görünce moralim bozuldu çok güzel yapmışım tek başıma yedim :D ahaha
    (Soner)

    YanıtlaSil
  67. selam yasemın hanımm.. arkadasımla beraber mısafırlerımıze krep yapmaya karar vermıştık ancak bı turlu başarılı olamadık sızın sayfanızı görunce hemen denedıkk çok guzel olduuu:))ellerınıze emegıınıze yuregınıze saglık....

    YanıtlaSil
  68. slmmm yasemin ablacımmm;
    sabah kalktım küçük kardeşime krep yapmak istedim ve nasıl yapılacağını bilmediğimi fark ettim.ama sizin tarifinizle kahvaltı sofrasında harikalar yarattım.. afiyetle yedik..

    çoook tşk ederizz :)

    YanıtlaSil
  69. yasemin hanım çook teşekkürler tarif için.gece gece canım çekmişti yapmayı da bilmiyorum, sizin tarifinize göre yaptım ve çok leziz oldular :)

    YanıtlaSil
  70. merhaba ben elif
    bende krep yapımı için şans eseri sitenizi buldum. yorumların çoğunu okudum. bende deniycem bakalım herkesin dediği kadar güzel oluyor mu ? =) iyi günler tarifiniz izin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  71. Yasemin abla gerçekten mükemmel oldu kreplerim :D
    Tarifin için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  72. ilknur diyoki
    yorumların hepsini okuyamadım ama benim gibi sabahları bir başına kahvaltı yapıp keyif yapmak isteyenler için tek kişilikte tarifler yazın lütfen ben azaltma oranından çok korkuyorum lezzetli olmaz diye... krepleride şimdi deneyeceğim ellerimize sağlık sonucu paylaşırım çok olcağı için kahvaltıya beklerim kızlarrr....

    YanıtlaSil
  73. selam ilknur, eğer tarifin yarı miktarını hazırlarsan 1 kişiye yeter diye düşünüyorum. birde büyük bir tavada ince olarak hazırlarsan daha az sayıda olacaktır. görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  74. Begüm
    ben 12 yaşındayım ve ilk defa krep yapıcam 1+1/4
    yazmışsınız anlamadım ama 5-6 siteye girdim hepsi farklı farklı şeyler yazmış
    biri 2 su bardağı un kimi 1 su bardağı un bana biraz yardımcı olsanız...

    YanıtlaSil
  75. 1 BARDAK UN KOYULLLMAZZZZZ KREBE SİZ SAÇMALAMAYINN

    YanıtlaSil
  76. begüm merhaba, neden senin yorumuna cevap vermemişim anlamadım :(( öncelikle bunun için özür dilerim. 1 * 1/4 demek, 1 bardak artı çeyrek bardak demek. umarım geçde olsa yardımı dokunur..

    merhaba isimsiz, bu tarifi senelerdir yapıyorum, yorumlardada okursan insanlarda yapıyor ve ölçülerde sorun yok.. acaba sen uyguladında mı yorum yazdın yoksa sadece çamur mu attın merak ettim..

    YanıtlaSil
  77. En kısa sürede denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  78. güzel güzel :)

    YanıtlaSil
  79. merhaba yasemin abla
    13 yaşındayım ama mutfakta birşeyler yapmayı seviyorum krep daha önce hiç yapmamıştım ama senin tarifinle yapabilirim inş. blog'undan yararlanmayı çok isterim daha baska tariflerinide deniycem emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  80. 8de kalkan ogluma kahvaltıda yemesı ıcın, 3 gun yesem bıkmıycam krep tarıfı ararken buldum sıtenızı yasemın..:).. Annem yapardı ama artık o yok.hep ögren kızım derdı, sen varsınya gerek yok derdım.mutfakta bıle durmazdım o yaparken, canım annemm:)...ne zaman krep canım cekse, kıı bız tokatlılar ona kargagirigi derız, annemın kapısını calardım.. Sımdı sızın kapınızı caldım..bakalım annem gıbımı tarıfınız... :)

    YanıtlaSil
  81. trif stiliniz inanılmaz eğlenceli tarifi yapmak için okumamıştım aslında ama okuyunca tutamadım kendimi çok teşekkürler yasemin hanım :)

    YanıtlaSil
  82. tam tarif ettiğiniz gibi yaptım ve süper oldu:)

    YanıtlaSil
  83. merhaba yasemin hanım bende sitenizi bugün buldum çok güzel tarifleriniz var krep tarifiniz çok güzel. buarada ben 12 yaşında bir öğrenciyim bugün ablama krep yapıcam. sayfanızda böyle bir tarife yer verdiğiniz için teşekkür ederim. birde izninizle küçük bir ek yap mak istiyorum. tarifinize 2-3 çay kaşığı pudra şekeri atarak krebinizi tatlı yapabilirsiniz. iyi günler, iyi sabahlar dilerim

    YanıtlaSil
  84. kaç cmlik tava acaba?

    YanıtlaSil
  85. biz buna kaygana diyoruz :)

    YanıtlaSil
  86. ama maydonozlu olunca

    YanıtlaSil
  87. merhaba yasemin hanim
    dün sevgilim rüyasinda elmali tarcinli krep görmüs bugun ofisini kreplerle basayim dedim en makul tarif sizinki geldi ins becerebilirim malum erkegin kalbine giden yok migdesinden gecermis
    isvicreden umut..

    YanıtlaSil
  88. *yol tabiki ben yanlislikla yok yazmisim
    umut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim istediginiz gibi oldu mu acaba?

      Sil
  89. kabartma tozu olmadan nasıl oluyo anlamadım üstelik resimdeki krepler kabarık görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayette guzel oluyorlar sumeyye :) bunlar pancake degilki kabartma tozu olsun, incecik krepler.. bence bi dene sende memnun kalacaksin :)

      Sil
  90. Az oldu diye tarifin herşeyinin 2 katini yaptim annem bana kizdi :(

    YanıtlaSil
  91. Ya yasemin abla 4 kisilik nasil oluo tarifi

    YanıtlaSil
  92. 4 kisilil nasil oluyor yasemin abla

    YanıtlaSil
  93. Tariflerini çok beğendim sende benim sitemi ziyaret edebilirsin.

    Kahvaltılık Krep Tarifleri - http://www.selmamutfakta.com/2016/02/kahvaltilik-krep-tarifleri.html

    YanıtlaSil
  94. Gerçekten çok güzel bir anlatım olmuş, özellikle anlatım tarzı ve hazırlama aşamanızı sevdim. Tebrikler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin