22 Nisan 2007 Pazar

Lezzetli geçen hafta sonu 3 yeni tarif :)

Son çook çikolatalı tarifimden sonra kıyamadım buraya tarif koymaya :) Ama yeter dimi yeni tariflere yelken açmak lazım. Ama bu demek değilki en sevdiğim ve eminim tüm dünyanın en sevdiği malzeme olan çikolatadan vazgeçtim, aslaaaa. :) Eşim duymasın bunları dediğimi beni vazgeçirmeye çalışıyor sürekli."Aşkım lütfen artık pasta yemee, bık artık şu pastadan" der durur. Ama napiim çok güzell, hem ne demişler "Aklımda kalacağına, midemde kalsın.".
Şimdi yeni ilk uğradığım liman "çook sağlıklı Mısırlı Tonlu Salata". Bu kadar tatlıdan sonra midenin biraz yeşilliği ve omegayı alması lazımki kıymet bilsin. Arada sağlıklı limanlara uğrayayımki yoğun kalorilerde kaçamak fırsatım olsun, di mi canım :P
Ardından "ufacık tefecik içi dolu pizzacık" geliyor karşınıza. Biraz gemim rotayı şaştı bak ısrarla beni kalorilere yöneltiyor. Ama bu tarifte soya yağı kullandım bir gr tereyağ yok buda güzel bir kaçış.
Veee yine yapacağımı yaptım. Hemen kaçamak yaptım. Karşınızda "Rokoko - Karlı Dağ". Tamam biliyorum bu biraz hızlı oldu ama napiiimm... İya'mın dediği gibi yapmam lazımdı, "teyzesi vızlı gitme, vavaş git". :)
Tamam sustum ve işte güzeller güzeller hafta sonu tariflerim karşınızda, Afiyetler olsun.. Ta daaa...

2 yorum:

  1. Merhaba Yasemin sitemi beğenmene çok sevindim ben de seninkini beğendim. Benim Kullandığım programın ek programları var joomla yı kullanıyorum ve o programın yorumlar ekinde sorduğun şey beraber geldi ben ayarlamadım ama severek kullanıyorum:)
    Yemeklerin çok güzel duruyorlar ellerine sağlık.Bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle...
    Esra

    YanıtlaSil
  2. selam esra :) çok teşekkürler bilgi için. her zaman beklerim afiyetler olsun... bende sana daha çok uğrayacağım. görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin