2 Nisan 2007 Pazartesi

Pazar Kahvaltısı


Kahvaltı hazırlamayı çok seviyorum. İnsan ne kadar çeşit yaparsa yapsa bir türlü yetmiyor daha da yapmak istiyor. Pazar günü kahvaltı ziyafetini bu sefer ben verdim. Sevgili Didi ve Bili bizdelerdi. Çok keyifli bir pazardı. Bu hafta sonundan ne kadar da çok keyif almışım gerçekten inanılmaz. :) Daha da güzel hafta sonlarını iple çekiyorum..
Güzel bir sofra olsun, lezzetli yiyecekler olsun istedim bu pazar da. Bir gece önceden cevizli çavdarlı ekmek yapmak için kurdum ekmek makinemi. Sabah kalktığımda beni mis gibi ekmek kokusu karşıladı evde. Bu makineyi icad edenlerden Allah razı olsun bir kere daha dua ettim onlar için :)

Menümü sayarsak; kahvaltılıklar taze ekmek, peynir çeşitleri, olmaz sa olmaz domates, salatalık ve yeşillik, bizim yöreye has olan haş haş sürtmesi, krep, domatesli-peynirli milföy kıtırları, reçel ceşitleri.. Aman say say bitmez :) Soframın bir görüntüsünü ekliyeyim en iyisi...
Bunlar da menüde özellikle göstermek istediklerim:



2 yorum:

  1. Bölükbaş ailesinde çok leziz bir pazar kahvaltısı geçirmiştim.Bili de ben de çok keyif aldık.Ama kocamın -kai-sini de unutmamak gerekir.Senin kadar başarılı olmasa da:))

    Kardeş bence işi ticarete dökmelisin.Restoran işletme düşüncen de tam sana göre.Tebrik ediyorum,başarılarının devamını diliyorum.Her yeni denemen için bizi lezzet danışmanı olarak çağırabilirsin:))

    YanıtlaSil
  2. didi :) vay demek sonunda geldin siteme, hos geldin.. yok canim bilinin kai sini unutmam mumkun degil. zaten bi dahakine tarifi bana gonder ben bi deniim onlarida ekliim siteme.. ben okadar gusel beceremeyebilirim ama olsun denemeden ogrenilmez :) cok optum seni..
    bu arada elbette danismanlara ihtiyacim olacak :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin