14 Ekim 2007 Pazar

#27 Karadeniz Yemekleri YE

Karadeniz Yemekleri Ye#27 Bu sefer ki YE etkinliği ilk etkliğimden beri tarif bulmada en zoru ama uygulamada en kolayı oldu diyebilirim. Çünkü daha önce karadeniz yöresine has herhangi bir tarif uygulamamıştım. Ama ben yılmadım, bu etkinliğe katılmam gerekiyordu, yeterince etkinlik kaçırmıştım bu aralar.
İmdadıma büyük usta Sahrap Soysal yetişti. "Bir Yemek Masalı" isimli kitabında Türkiye'nin değişik yörelerine has yemek tarifleri var. E bende hemen karadeniz yöresine baktım neler yapabilirim diye ve Trabzon Hamsiköy'ün çok da kolay bir tarifini buldum :) Hemende uyguladım. Buyrun bakalım size Hamsiköy Sütlacı. :)
Etkinliğin ev sahibi Yeşim'e çok çok kolay gelsin gerçekten bu seçtiği farklı konuya ilişkin bakalım kimlerden neler gelecek merakla bekliyorum. Eminim benim gibi tembel olmayanlar şöyle şaşalı Karadeniz yemekleri ile gözlerimize bayram ziyafeti çekerler.

Hamsikoy Sutlac

11 yorum:

  1. ellerine saglik cok guzel olmustur eminim

    YanıtlaSil
  2. Canım yasemin katılımın ve güzel tarifin için çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hiç bu şekilde sütlaç görmemiştim eminim nefis olmuştur.elinize saglık..

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık...
    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ninocum afiyetler olsun!

    yesimcim seve seve katildim :) afiyetler olsun!

    hunerli el bu da sana bi ilk olsun :) tadida nefis ama dedigim gibi sekerini azaltmakta fayda var ;) afiyetler olsun!

    selam nilay afiyetler olsun!

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım sütlaca. ellerine sağlık karadenize gidince yemiştim bu sütlaçlardan. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. sevdacim vallahi bende bayilirim :) ne kadar guzel hamsikoyun sutlacini tatmissin demekki, bende Trabzon'a gidersem kismet ilk is bundan isteyecegim :)

    YanıtlaSil
  8. Selam Yasemin bu ayki etkinliğin konusu hazır ve bende saklı.. merak etme ama çok yakında hepimiz öğreneceğiz...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Selam Yasemin bu ayki etkinliğin konusu hazır ve bende saklı.. merak etme ama çok yakında hepimiz öğreneceğiz...sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Selam Yasemin bu ayki etkinliğin konusu hazır ve bende saklı.. merak etme ama çok yakında hepimiz öğreneceğiz...sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Yeni bir yıl,yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç…2009 yılının sağlık, mutluluk, başarı, bol kazanç getirmesi ve umutlarınızın gerçekleşmesi dileğiyle.. Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış mutluluk getirmesi ümidiyle..Her şey gönlünüzce olsun.. http://gulgununmutfagi.blogcu.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin