9 Şubat 2012 Perşembe

İyi ki annem var, iyi ki anneyim.. İyi ki doğdun paşam..

Lokum Paşa
İnsan anne olmadan anlayamaz dediğinde annem gülerdim gençken, hemen hemen her genç kızın yaptığı gibi..
Ufacık bir mimiğimden kederimi, sevincimi, kızgınlığımı anladığında annem bunu nasıl yapıyor diye kendi kendime sorardım..
Yaa ne olmuş bir saat geç kaldıysam nerde olduğum belli diye dayılanırdım birde merak içinde beklerken annem..
Off anne beni hiç anlamıyorsun der için için kızardım birde benim için endişeyle bakarken annem...
Aman alt tarafı bi kaza kafamı kırmadım ya diye heyheylenirdim bana bişey oldu diye korkuyla bakarken annem..
Anne sende herşeyi büyütüyorsun, bakarım ben başımın çaresine diye serzenişte bulunurdum telaşlanırken annem..
Yaa annem şimdi bir çift kara göz bakıyor benim yüreğime hemde çoook derine ve ben anlıyorum annem.. Anlamayı, meraklanmayı, korkmayı, endişelenmeyi, sabırlı olmayı... İnsan anne olunca anlıyor.. ve her anını çok seviyor..

28 yorum:

  1. Sizi sürekli takip ediyorum yaptığınız o güzel pastalarıda tabi .Ama bu arada paşanız kocaman oldu çok tatlı maşallah hemde 41 kere,söyledikleriniz çok doğru insan anne olunca anlıyor birçok şeyi.

    YanıtlaSil
  2. canım ben geldim
    :)))
    oğlunuza maşallah
    :)
    annelik güzel bir şey
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ay yerim ben onun az kızgın bakan kara gözlerini maşallah Yasemincim, oluşun çok tatlı..
    Yazdıklarını hep yaşadık çok haklısın.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Anne olunca anlarsın lafını bende annemden çok duydum:)) ve 2 senedir anlıyorum allah evlatlarımızı hertürlü kötülükten ,kazalardan korusun annelerimizide başımızdan eksik etmesin... oğluşunada maşallah...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yazmışınız yaşanılan gerçekleri.......yakısıklı oğlunuza maşallah......
    balanne

    YanıtlaSil
  6. Vallahi dehşet duyguluyum şuan yeni evlenmiş annesine aşık ve her daim annesine hasret duyan birisi olarak..Rabbim daha nice güzel yıllar yaşatsın size..Hep mutlu olun Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  7. Sencer Pasa mutlu yillar, nice guzel yaslar sana... Saglikla, sevdiklerinle, gonlunuzce. O tatli yanaklarindan opuyoruz ailece :)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah Allah hep güzel günlerini göstersin inşallah. öyle de güzel anlatmışsın ki, yüreğimin taa uç noktası sızladı, oğullarıma birdaha, birdaha sarılmak istedim.

    YanıtlaSil
  9. cok duygusal coooooooookkkkk :(((olcay

    YanıtlaSil
  10. gece gece tavuk tarifi ararken yuregimi sizlattin yasemincim iki erkek annesi olarak yinede cok tesekkurler cok samimi bir itiraf...olcay ben ikinci kez:)

    YanıtlaSil
  11. ayy zaten çok hassas bir dönemindeyim. Sabah sabah iş yerinde beni ağlattığın için teşekkür ederim yani :) Allah seni annene oğlunuda sana bağışlasın canım ;)

    YanıtlaSil
  12. MaşALLAH pek de yakışıklı prensimiz :)
    Rabbim sağlık,huzur,başarı dolu bir ömür versin inşAllah..
    Nice nice yılları olsun paşamızın..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. Allah bağışlasın canım. Allah evlatlarımız ile sınamasın bizleri.

    YanıtlaSil
  14. maşallah yakışıklıya:)iyi ki doğmuş...Nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim Yasemincim
    çok çok öperim:)

    YanıtlaSil
  15. iyi doğmuş, iyi ki doğurmuşsunuz, bende anneyim, tüylerim diken diken oldu okurken

    YanıtlaSil
  16. Allah güzel günlerini göstersin inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  17. allahım o başıklar ne öyle maşallah
    arkadaşım şusayfanın sağ üst köşesindeki yazıya sonuna kadar hak veriyorum
    Allah büyük

    YanıtlaSil
  18. ah anne olmak gibisi yok gerçekten de başka türlü anlayamıyor annesinin hissettiklerini:)
    bebeğime bakıp bakıp anne sen şimdi senelerdir bizi böylemi seviyorsun diyorum:)
    bu nasıl bir aşktır.
    allah uzun güzel ömür versin!!!

    YanıtlaSil
  19. gerçekten çoğu şeyin kıymetini anne olunca anlıyor insan,allah herkese o güzel duyguyu nasip etsin..
    maşallah allah nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil
  20. Neredeyse her gün bakiyorum ama yine yazi olmadigini görünce hayal kirikligina ugruyorum :( Bizi ihmal ettiniz Yasemin Hanim... Umarim iyisinizdir, Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, evet bunu size yapmam dogru degil.. insallah en kisa zamanda yeniden sizlerle olacagim.. cok tesekkurler beni hala azimle takip ettiginiz icin..

      Sil
  21. mutlu,sağlıklı yaşlar diliyorum.. buarada blogunuza ve yaptıklarınıza hayran kaldım ellerinize sağlık :)
    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Yasemin,

    Bugüne kadar bir sürü tarifini denedim ve de o güzel anlatımınla sonuçları konusunda çok olumlu tepkiler aldım. Bunları neden mi yazıyorum. Son postun üzerinden tam üç ay geçmiş ve de sen yoksun.Hani bir şarkı var ya alışmak sevmekten zor geliyor...........Sana sürekli yaz demiyorum ama arada bir "ce " desen olmaz mı?.Özel Pastam'dan izlediğimiz kadar yaşamında bir olumsuzluk yok gibi.Yorumu sana bırakıyorum. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba öznur, haklisin buralari cok ihmal ettim.. atolye mutfagindan yaseminin mutfagina cikamayinca bole oldu.. umarsam sanirsam zannedersem insallah en kisa zamanda yeniden burda olacagim.. bu surede sabirla beni beklediginiz ve ozlediginiz icinde cok cok tesekkurler!

      Sil
  23. anne olmadan önce ne kadar sığ yaşıyomuşum oysa;yazınız hüzünlendirdi:(
    Allah herkesin evladını korusun gözetsin inşallah
    bu arada sitenizdeki tarifler çok güzel...

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  25. kesinlikle doğru her cümleniz anne olmaz çok özel bir durum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin