28 Nisan 2009 Salı

Çaydanlık Pasta

Çaydanlık Pasta / Teapot Cake

Hanımlar çay içmek için toplanmışlar. Aslında çay bahane muhabbet şahane demişler. Eee çay öyle tek başına içilmez yanına bir kaç tatlı tuzlu gerek diye düşünmüşler. Eee tatlı deyince Nur'umun aklına ben gelmişim. Çok tatlı bir insanım ayrıııı.... Ama aslında tatlıcıyım ya ondan sanırım akla gelişim.

Çaydanlık Pasta / Teapot Cake

Nur'umu eli boş göndermemek için çaya dedim sende çaydanlığını al da git. :) Ona sevimli bir çaydanlık yaptım bende. Hemde tatlı talı yesinler diye... En çok çaydanlığın kapağını sevdim ben, birde üzerindeki arıyı :) Ah bahar hiç gitme hep kal olur mu...
Ee aslında anneler günü de geliyor acep anneciğimede mi yapsam bu güzel çaydanlığın farklı versiyonundan. Belki saksıda çiçekler de olabilir tabii bu pasta.. Konu anneye pasta yapmak oldumu aslında o kadar farklı fikir var ki aklımda.. Dur bakalım neler çıkacak o güne kadar..

Çaydanlık Pasta / Teapot Cake

Pandispanyası yoğun çikolatalı pandispanya, kreması çikolatalı krem şantili krema ve içinde boooool fındık ve çikolata var :)) Daha ne olsun, yiyenlere afiyet olsun...

15 yorum:

  1. canım çok güzel bir pasta ellerine emeğine sağlık canım sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  2. dur ben bir çaya geleyim:) heehehee alıştım ya :)
    Yasom arını yerim , bomba bir model olmuş bu...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş özellikle içindeki booolll şeyleri beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım çaydanlık pastan,arıya ben de bayıldım,harika omluş.ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Valla süper olmuş yine..

    Bu arada çaydanlığın gerçek porselen halini düşündüm de, süper olurdu, bende porselen tutkusu var da.:) ..
    Neyse konumuza dönersek: ellerinize, gözlerinize, yaratıcılığınıza sağlık Yasemin Usta..

    SEVGİLER..

    Bu arada anneler günü için de, sürpriz bir pasta var yani sırada..Bekliyoruz efem..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir çaydanlık olmuş :)
    Arıyı çok beğendim bende, eminim anneler gününe dahada farklı şeyler ortaya çıkacak...ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yaseminciğim çok güzel olmuş.Sen giderek uzmanlaştın bu konuda ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. hem çay hem pastahem bahar gibi çok güzel yarışmalık vallahi tam yemeye kıyamam

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor bayıldım tek kelime ile ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. http://pembetatlar.blogspot.com29 Nisan 2009 00:34

    Çok şahane olmuşşş canım ellerine sağlık:)
    Çay sevmem ama inan buna hayır demem:))

    YanıtlaSil
  11. tesekkurler Nil!

    Bahaneeemmmmm gel tabii, ee ne demisler alismis kudurmustan beterdir :D:D

    askolsun asuman, yani disi degil ici seni memnun etti :D:D

    tesekkurler neslihancim!

    tesekkurler papatya, hakkaten bunun porseleni cok sevimli olur :D:D e bikac supriz dusunmuyor degilim :P

    tesekkurler zehra, bakalim calismalar devam ediyor :D

    gustocum, daha emekliyorum canim ustalik haddime degil. cok sagol!!

    tesekkurler leman!

    tesekkurler aylin!

    tesekkurler pembe!

    YanıtlaSil
  12. merhaba, blogunuzu 2009 ödülleri listesinde gördüm. Gerçekten çok başarılı çalışmalar. Sizinle her zaman iletişim halinde olmak isterim. Ben de çikolatalı baskı tasarımları yapiyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. merhaba choccom! cok memnun oldum! gorusmek uzere!!

    YanıtlaSil
  14. yasemincim seni tanıdığıma çok sevindim.Siten çok güzel.kurs arkadaşın Yeşim

    YanıtlaSil
  15. yesimcim bende sizi tanidigima cok memnun oldum, yeniden gorusmek uzere!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin