22 Ocak 2008 Salı

Hoşgeliyorsun Bebeğim "Sencer"im....

Günler hızla geçiyor... Buda doğumun yaklaştığının habercisi elbette.. Şuanda matematiksel hesaplara göre 37 hafta 4 günlük hamileyim.. İnanılır gibi değil. İlk günlerden bugüne ne kadar da çabuk geldik.
Nihayet ısrarlara dayanamayarak Cuma günü işten eve doğru izne çıktım. Artık işyerindekiler orda doğurmamdan korkarak beni telli duvaklı gelin misali pastalarla uğurladılar "gitt dinlleeennnn" diyerek.. Kendimi pek yerinde oturan bir insan olarak göremediğim için şimdiden hergünüme bir program koydum.. Yok bebişin odası yerleşicek çamaşırlar yıkanıp ütülenecek vs vs.. Tabii tüm planlarım bebişimle ilgili :) E tabii burda en özel plansa Bebişimin Hoşgelesin partisi :)
Bu planı aslında hiç düşünmezdim. Ama bizim yemek dostları arasında sevgili Pınar'ın Can Partisinden sonra sanırım bu bizde bir gelenek oldu. Ve o gün bugündür ay ne zaman ne zaman şeklinde planlar yapıldı. Davetiye konusunda yine sevgili Selen yardımcı oldu bana.. Günün ve menünün planlanmasında da elbette sevgili Müge. Sonuçta plan imece usülünde bir kutlamaydı ki aman anne yorulmasın.. Ama sanırsam benim kanımda atom karıncanın genleri olduğundan ben kendimi tutamıyorum. Koca göbeğimle ordan oraya koşturmamı görmeniz lazım dı :)
Bu arada öğrendim ki asıl "Baby Shower" etkinliği kesinlikle annenin evinde olmazmış. Ya görümcenin ya da annenin bir arkadaşında olur, anne son günlerinde moral depolaması için misafir gibi ağırlanır pamuklara sarılıp kesinlikle yorulmaması sağlanırmış.. Hani bende olmadı diye şikayetçimiyim Hayırrr!! Bence anne olarak (Annee miiiiiii :) ) oğluşumu karşılamaya gelen dostlara hizmet etmekten daha mutluluk verici birşey olamaz :)

Baby Shower by Yasemin Mutfakta

Aylar öncesinden planlar yapıldı davetliler çağrıldı.. İlk mailleşmeler sonucunda gayet kalabalık bir topluluk çıktı ortaya.. Ama gün yaklaştıkça sayımız giderek azaldı.. Bu beni caydırdı mı hayır.. Dedim gelebilenler beyleri toplayın gelin. O kadar pasta börek yenilmesi için biz hanımlar yetmeyeceğiz demekkii.. :) Ve böylece başta arzu ettiğim gibi kalabalık bir hanım topluluğu olamasakta beyler sayesinde gayettt kalabalık eşli bir parti yaptık.. Ve çok çok çok eğlendik!!

Partimizin öncü kahramanı sevgili Can'ın kahkahaları eşliğinde çok güzel ve moral dolu bir gün geçirdik.. ve tabii ki midemizi de bir güzel doldurduk..

Ee tabii şimdi asıl önemli merak konusu acaba menü için neler hazırlanmıştı.. Bir bakalım :)

Herkesin sevdiği Çaylı Kek ve Bonibonlu Kurabiyeler.. Görüntüsündeki renklilik her ikisini de hem sofrada güzel gösterdiği gibi hem de bebiş partisi için ilk tercihler arasına koyuyor :)

Cayli Kek Bon Bon Kurabiyeler

Salata çeşitlerinden biri olmadan menü olmaz dedik ve her zaman son bulguruna kadar yenilen kısırda karar kıldık. Hayatımda ilk defa kısır yaptım dememe rağmen kimseyi inandıramadım. Ama gerçekten ilk defa kısır yaptım :) Tarifide gelecek tariflerde gelecek..
Güzel bir pasta olmadan parti düşünülemezdi bende bunun için tüm güzel ve sıcak lezzetlerden sonra şöyle buz gibi bir lezzetin iyi geleceğini düşünerek Rokoko yaptım. Hakikaten de çok çok iyi geldi :)

Kısır Rokoko

Sevgili Müge'den şahane içli köfte, etli yaprak sarma ve benim favorim kırmızı biber sarmaları.. Tuzlularımızı tamamlayan ve soframızı renklendiren süper lezzetler oldu..

Icli Kofte Sarmalar

Pınar'ımda sitesinde henüz gelecek tarif sıfatında yer alan otlu kekiyle katıldı menüye. Yani sitesinde gelecek tarif olarak görünen bir lezzeti yemek gerçekten onur verici :) E tabii kekin ne kadar lezzetli olduğunu anlatmıyorum bile.. Tarif gelince muhakkak denemelisiniz diyorum..
Son olarakda yine Müge'cimden nefis portakallı tart.. Şu tartlarla başımın derte olduğunu düşünürsek bu tart olağanüstüydü!!!

Portakal Recelli Turta Otlu Kek

Bu arada davetlilerimden sevgili Selende bana mis kokan çiçeklerle geldi. Birde hayıflanıyor ya ben hiç bişey getirmedim diye.. Yahu çiçekten güzel hediyemi olur.. Çiçekler salonumda hala burcu burcu kokuyorlar..
Bu güzel günün resimleri usta el Pınardan ve sevgili eşinden geldi.. Ne kadar teşekkür etsem az..

Ve birgün daha sona erdi.. Beraberinde eşimde ve bende sıcacık dostluklar, mutlu bir gülümseme ve Sencer'imiz içinde harika bir hatıra bırakarak...

Bu güzel günde bizi yalnız bırakmayan canım dostlarım emekleriniz için çok çok çoookkkkkkkk teşekkürler.... Biz sizi çok sevdik ve biliyoruz ki oğluşumuz Sencer'imizde çok çok sevecek....

36 yorum:

  1. İlk önce hızlıca, sonra bir kezde sindire sindire resimlere (sanki ilk kez görüyormuş gibi) iyice baka baka okuduğum bir yazı...

    İşte Yasemin bu.. Yazısı gibi...

    Sıcacık, içten, insanın kendini rahatça ifade edebildiği, tüm egolarından sıyrılıp kendi olduğu, yanında diğer dertlerini unutup sadece güldüğü ama paylaşılması gereken bir dert varsada en doğru şekilde dinleyip elinden geleni yapacağına emin olduğu bir DOST...

    Seni seviyorum Yasemin. Yeğenimide dört gözle bekliyorum, hayırlısı ile...

    YanıtlaSil
  2. ayy ne guzelll bir yorum, dur sulanan gozlerimle beraber akan burnumu temizliim geliyorum :)
    muckssssssssssssssssssss...

    YanıtlaSil
  3. Sağlık,mutluluk ve huzur dolu günlerde bebeğini kucağına alman dileğiyle Yasemin abla..
    Balerina İpek :)

    YanıtlaSil
  4. harika birşeymiş bu bebek partisi :) nasıl güzel vakit geçirdiğinizi tahmin edebiliyorum. yasemin abla varsa gülmeden durmak imkansız :D
    yiyeceklerin hepsi de enfes görünüyor, afiyet olsun yiyenlere.
    allah hayırlısıyla bebeğini kıcağına almayı nasip etsin yasemin abla. senin gibi güler yüzlü ve neşeli olur o da inşallah. :)

    YanıtlaSil
  5. Resimler çok güzel,gelemediğim için çok üzgünüm....Güzel bir gün olmuş,senin adına çok sevindim.

    YanıtlaSil
  6. ipekcim sagol canim insallah hayirlisiyla ogunleride gorurum :)

    meldacim vallahi super bisi.. insallah sende bebisini kucagina alirsinda almdan once bi partisini yapariz :)

    suzicim gercekten guzel bir gundu. ama tabiiki yoklugunuz biraz burdu bizi.. olsun uzme sen canini oglusun herseyden onemli :) benimki olsun benimde senin yerinde olacagim zamanlar gelecektir. o zaman daha da iyi anlarim seni :) cok optum!!!

    YanıtlaSil
  7. valla şimdilik öyle bir müjde ufukta görünmüyor ama olduğu vakit kimleri bu organizasyona davet edeceğim belli oldu ;)

    YanıtlaSil
  8. Allah tamamina erdirsin ins ne guzel seyler paylasmisiniz ailecek masallah masallah

    YanıtlaSil
  9. canım merhaba,aramızda 5 gün var bende 37 haftalık hamileyim:)Allah hayırdı doğumlar yapmayı nasip etsin canım,ellerine sağlık ayrıca harika görünüyo herşey...

    YanıtlaSil
  10. meldacim insallah gelir ufuktan o mujde :) valla davetli olursam seve seve gelirim tabiki :)

    ninocum insallah hayirlisiyla vallahi.. simdi hazirliklar tamam bi bebis kaldi gelmesi gereken :D

    firuzecim insallah sende hayirlisiyla kavusursun bebegine.. bu arada baby shower ile ilgili verdigim notu dikkate al arkadaslarina sole bence :) seni pamuklara sarip agirlasinlar :D

    YanıtlaSil
  11. Yasemincim, zaman nasıl uçup geçmiş, ilk yazdığın zamanı hatırlıyorum sanırım piknik günleriydi, hamileyim demiştin ve şimdi Sencer geliyor, haydi hayırlısı, buluşmanızın sıcacık ve bol lezzetli geçtiği belli şekerim, Can'ı çok güzel yakalamışsınız bayıldım fotolara, senin de bebişinle böyle kahkahalı tatlı zamanlar geçirmeni dilerim, doğum ne zaman bu arada Şubat kaç?
    Hepinizin ellerine sağlık, sana çok kolaylıklar ve keyifli zamanlar diliyorum, öpüyorum
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Allah hayırlısı ile bebeğinizi elinize almayı nasip etsin inş...Sofra harika ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Yasemin,
    Sağlıkla al kucağına Sencer'ini inşallah. Partiniz çok güzelmiş. Sana çok iyi moral olmuştur. Hayırlı haberlerini bekliyoruz.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Yaseminciğim oh ne güzel bir hoşgeliyorsun partisi olmuş. Sofra çok zengin olmuş. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Sen de karnı burnun da amma çok ikram hazırlamışsın. Kesin atom karıncasın sen şekerim. :)
    İnşallah hayırlısı ile kavuşursunuz Sencer'inize. Heyecan had safhadadır eminim. Opuyorum. :)

    YanıtlaSil
  15. Yasocum,
    Şenşakrak anlatmışsın vallahi günümüzü. Davetiyede senin emeğin benden büyüktür lütfen hak yemeyelim :)
    Herşeyin nefis olduğu gibi kısıra söylenecek söz bulamıyorum. Ben de ilk kez yaptığına inanamayan gruptanım vallahi. Yalnız bir tek çiçeklerin fotoğrafı çekilmemiş bak buna çok bozuldum şimdi :P Evde olman çok güzel. Tüm gün kokuları boşa gitmiyor böylece. Fıstık Sencer de almıştır umarım mis kokuları, leziz yemeklerle karnının doyduğuna eminim zaten ;)
    kocaman öpüyorum seni zevkli annecik. Mutfak ve çalışma odanı, Can'ı kahkahalara boğuşunu hiç unutmayacağım :)

    YanıtlaSil
  16. Yaseminciğim bebeğin sağlıkla sıhhatle gelsin.Anneciğini çok bekletmesin.
    Ayrıca masanıza bayıldım.Ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Yasemin harika bir gün geçirmişsiniz ne güzel :)
    yemekler çok iştah açıcı..
    bebeğini hayırlısıyla sağlıkla dünyaya getirirsin inşallah..
    sana kolaylıklar diliyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Yasemin,
    Sencer bebek hayırlısı ile gelir inşallah..
    Doğum önceside ne kadar güzel moral olmuş sana..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. "Hoşgelesin Sencer" partisine malesef yetişemedim. Malum her cumartesi ders var neredeyse ve bütün eğlenceli aktiviteler cumartesi yapılıyor. Ama umarım "hoşgeldin sencer", "ne iyi ettin de geldin sencer", "aman da bak sen su senere 40 da cikmis", "disi mi var sencerin" "sencer 1 yasinda".. vs partilerinin hepsine katilma imkani bulabilirim. Selamlar
    Isil

    YanıtlaSil
  20. Şarkı benim yerime söylesin:
    "şimdi orda olmak vardı, anasını satayım..." çok üzüldüm çokkk...

    YanıtlaSil
  21. Sencer; sana söz "0" yaş pastanı sana yakışır yapacağımmmm..... Hadi gelllll......

    YanıtlaSil
  22. Yaseminciğim canım hoşgelsin bebişiniz....Umarım sağlık, sıhhatle kucağına alırsın Sencer'inizi...Can'a arkadaş geliyor hem de...Ne güzel böyle dostluklar, arkadaşlıklar...
    Sevgimle,
    İlkay

    YanıtlaSil
  23. Bebek bekleyenlerin heyecanlarını okurken ben daha çok heyecanlanıyorum.Çünkü çalışma safhasındayız:))Her an müjdeli bir haber alabilirim.Umarım dogumun kolay bebeğin sağlıklı olur.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  24. ya düşündümde Yaso
    ya 3 bayan değil de 6 bayan toplansak senin masa yetermiydi yapılanlara:)Bambular dayanamazdı bu yüke;)

    YanıtlaSil
  25. Hazırladıkların yüzünden ekrana uzun bir süre bakakaldım Yasemin =P
    Güzel hazırlamışsınız.
    BİM'den sevgilerle =)

    YanıtlaSil
  26. Yasemin'cim herşey çok güzel. Ellerinize sağlık. Hayırlı bir doğum olsun inşallah. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. SEVGİLİ YASEMİN SAĞLIKLA BEBEĞİNİ KUCAKLAMANI DİLİYORUM CANIM... SEVGİYLE...

    YanıtlaSil
  28. ne güzel elbirliğiyle harika bir sofra olmuş, emeği geçenlerin ellerine sağlık...Bebeğini de hayırlısıyla, sağlıkla kucağına alman dileğiyle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. yasemın cım, ne kadar mutlu olduğun yazından bellı, doğum oncesı muthıs bır moral olmustur sanırım.. umarım Sencer ın, yavrun sorunsuz bır sekılde kucağında olur... haa bu arada bu org. benım ıcın sen yaparmısınılerıde hehehe... hamıleyım ya cnm cektı;))

    YanıtlaSil
  30. Canım,
    harika bir sofra olmuş. sağlıklı bir şekilde bebeğine de kavuşursun umarım. sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  31. Yasemin'cim objektif bir göz olarak dışardan bakıldıgında SENCER ismi hakikaten çok kötü. bence bikere daha düşün bu ismi koymayı çünkü sırf değşik duyulmamış isim olsun diye cocugun geleceğini karartma.
    sevgilerimle,
    AYDAN

    YanıtlaSil
  32. neslihancim dogrusun zaman okadar cabuk geciyorki hic yakalayamiyorum.. insallah canim az aglamali bol kahkahali gunler :)

    ugurlu bocekle tesekkurler iyi dileklerin icin...

    bocuruk hemde ne moral cok guzel oldu cook :)

    gannecim heyecan dorukta vallahi her sabah bugunmu diye uyaniom artik :) daha guzel sofralari senin icin hazirlariz inslalah :D

    selenim bidenem sorma evdeyim ama hayalimdeki gibi yemekler yapamiom insan evde olunca daha bi tembelmi oluyor ne :) dur bakalim alisicam insallah :) ne zaman istersen gel bidenem calisma odamda mutfagimda sana hep aciikkk :) ayrica ciceklerin resmide gonlumdee sakli kokulari uzun sure cikmadi salonumda :D

    gustocum insalah artik vakti yaklasti pek bekletmez gibi geliyor banada :D

    aysegulcum insallah kolaylik geliyordur :) tum dualarim bole...

    gulcum gercekten guzel moral oldu.. insallah hayirlisiylaa bebisimde gelir...

    isilim bundan sonra her partime davetlisin.. ama lutfen hakkaten bari bitanesine katillll :(( patrona sikayetim var hep ders ders ne zamana kadar :D

    pecetem ajanimmm bende cok uzuldum ama olsunnn yureklerimiz ayri gayri olmasin demi!! insallah pastali pastasiz her zaman bekliyorum canimmmm!!

    ilkay hakkaten ole Can bizim ilk goz agrimiz.. yemek dostlugumuzun ilk yavrusu.. insallah cok iyi anlasirlar oglusumlada bu arkdasliklar daim olur :)

    bal kabak dilerim en kisa zamanda aliriz sendende hayirli haberleri.. calismalariniz hakkiyla sonuclanir seninde karnin siser :P

    pinarim bidenem sen merak etme benim masam hassastir ama konu yimek olunca hepsini tasir :) yeterki biz ole kalabalik toplanabilelim :) bence halen hayalde...

    yaseminim bonusummmmmmm!! BIM'i cok ozledim hepinizi opuyorum!!!

    ebrucum cok cok tesekkurler insallah hayirlisiylaaa!!! optum!

    ayselcim guzel dileklerin icin tesekkurler! insallah bir avazda :)

    haticecim ne demisler bir elin nesi var 2 elin sesi var.. bu is imece her zaman daha guzel :) insallah canim bir avazda :)

    fidann elbette yaparim askolsun.. hamilenin halinden en iyi hamile anlar :) sen zamani sole yeterkiiii :D:D

    sevdacim insllah hayirlisiylaaa! optum canim..

    suzici nihayetttt!!! hemen geliyorum!!

    aydan samimi fikrin icin tesekkurler.. ama babamiz bu isme teeee ilkokuldayken karar vermis.. simdi onu kirmak olmaz.. :) olsun benim ogluma yakisir ismi...

    YanıtlaSil
  33. ya yasemin bebeğin iyi tattlıda nazar değicek üç kere beş kere püüü

    YanıtlaSil
  34. üç kre beş kere pü

    YanıtlaSil
  35. selam isimsiz, Yaradan yarattigini korur sen merak etme.. nazarlar falan deegmez :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin