9 Temmuz 2009 Perşembe

Uğurlu Ailesinin Ferrari Keyfi Pastası

Uğurlu Ailesinin Ferrari Keyfi / Ferrari Cake

Araba pastalardan gidiyorum.. Hemde kırmızı! Sanırım bu kırmızı rengi çook sevdiğimden :) Blogumda sırayla kırmızı arabalar sıralandı gidiyor :D. Ancak dikkatinizi çekerim bu sefer şimşek olmasada bu arabada ferrari. Tamam biraz yüksek bir ferrari ama bu yeni model. Siz daha bunu görmediniz. İlk ben duyurusunu yapıyorum :D Hem canım spor arabalar hep yere yakın olacak diye bir kuralmı var, benim hayalimdeki spor araba yerden yüksek.. Benim gibi enine boyuna geniş insanlar için özel tasarım :D Hem böyle kekide daha kalın daha doyurucu ::D:D

Uğurlu Ailesinin Ferrari Keyfi / Ferrari Cake

Bu pastanın da benim için ayrı bir anlamı var. Gene bir ilk çünkü :D:D

Sevgili Burcu Hanım, eşinin doğum günü için istedi ferrariyi. Yanında çerçevelenmiş fotoğraflarla aile bireylerinide.. Buraya kadar normal bir istek. Ta kii.. Kendisininde bu pastanın yapımına şahit olmak hatta yardımcı olmak istediğini söyleyene kadar... Evet Burcu Hanım benim ilk öğrencim oldu. O yüzden ayrı kıymetli bu pastadaki her şey benim için...

Uğurlu Ailesinin Ferrari Keyfi / Ferrari Cake

Aslında planda kekin pişmesinden katlandırmasına kadar her aşamasında beraber olmak vardı. Ama bunun için en az iki gün süre gerektiğinden ve maalesef o kadar zaman olmadığından, Burcu Hanım katlandırma aşamasında bana katıldı. Beraber katlandırdık pastayı, booooooll fıstık ve çikolata attık, modelledik ve kapladık. Pastanın kenarındaki çerçeveleri ve figürlerin saçlarını, ufak Ceylin'in tokasını ve daha bir çok detayı Burcu Hanım yaptı. Çok zevkli bir çalışma olması bir yana çook eğlenceli de oldu! İlk pastacılık eğitiminde üç boyutlu pasta yapan Burcu Hanım içinde yeterince yorucu :D:D
Pastanın pandispanyası, traşlamada ve şekil vermede her zaman güvendiğim, yoğun çikolatalı pandispanya, içinde çikolatalı krem şantili krema ve her zamanki gibi booooooool fıstık ve çikolata var.
Umut Bey doğumgününüz kutlu mutlu olsun, Burcu Hanım size de çooookk teşekkürler!!!

9 yorum:

  1. Çok lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık bu arada sendne gaz alarak bende pasta denedim yakında blogumda yayınlıcam.Buarada sana ufak bi sorum var şu boooll çikolatalı pandispanya varya onun çikolatasını eritippi kullanıyoruz yoksa rendeleyipmi??100 puanlık uzaman sorusu :)
    sevgilerrrr

    YanıtlayınSil
  2. benim cocamın pastası nerde yaaaaaaaaaaaaaaa..onun resimlerini niye koymadın böyle güzel güzel anlatmadın:(

    YanıtlayınSil
  3. ooo super haber Asuman, sabirsizlikla bekliyorum. Eriterek kullaniosun canim. Tarifimde anlatmistim...

    craftyim, gelioo bitanem siraylaaaaa :))

    YanıtlayınSil
  4. Ellerinize sağlık, araba pasta ben de denemek istiyorum, cesaret edemiyorum bi türlü :) o kekin kesim aşaması benim için çok stresli :) tekrar ellerinize sağlık...

    burçak

    YanıtlayınSil
  5. Sevgili yasemin:)

    şekerim benim böyle pofidik, içi güzel ıslak bir browni tarifine ihtiyacım var. Bu yoğun çikolu pandipanyayı muffin kaplarına döksem "pofidik, içi güzel ıslak bir browni" elde edebilir miyim?

    hasretle yanıtını beklerimmm

    YanıtlayınSil
  6. Yasemincim ellerinize sağlık.Gerçekten yapımı farklı olmuş, Burcu hnmın olması eğlenceli olmuş.
    sevgiler canım.

    YanıtlayınSil
  7. Sevgili Yasemin,

    Pastan çok güzel görünüyor. Uaklaşık bir aydır blogunun sıkı takipçisiyim. Oğlunun doğumgünü için hazırladığın sofradan birçok tarifini deneyerek bende kendi oğlumun 1. yaşgününü kutladım. O kadar lezzetliydi ki herşey. Ellerine sağlık, tüm tarifler için çok teşekkür ederim. Acemi pastalarımı görmek istersen www.gozdepastalar.blogspot.com adresine beklerim. Tekrar çok teşekkürler...

    YanıtlayınSil
  8. Ne diyim Yasemin'cim yine harika ve çok neşeli bir pasta olmuş. Ön camındaki yansıma da dikkatimi çekmedi değil hani :)
    Sevgiler

    YanıtlayınSil
  9. Yaseminciğim,
    pastalar harika. gözüm gönlüm açıldı. sevgiler.

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin