3 Ağustos 2009 Pazartesi

Meksika Fasülyeli Yeşil Salata

Meksika Fasulyeli Yeşil Salata

Dikkat yeterince hafif bir tarif :D

Eee yoğun kalorileri aldık biraz mideyi dinlendirme zamanı geldi. Şöyle hafif, ferah bir lezzet yemek lazım. Aslında salatanın tarifi olmaz. Ama dikkat ettimde sayfamda sadece yüksek kalori uyarılı tarifler var. Eeee bu da iyi değil, bişey değil şimdi doktorlarım bana çok kızıyordur. Ne zaman sayfama girseler dikkat yazıları var. Durun şu yazının başlığına güzel bir dikkat uyarısı yapayımda doktorlarımda sevinsin :D
Hem Ramazan kapıyı çaldı çalacak şimdiden biraz hafif yemeliki midemizin açlığa alıştırması olsun..

Malzemeler
  • 1 demet kıvırcık marul
  • 1 demet maydanoz
  • 2 dal taze soğan
  • 1 su bardağı konserve haşlanmış meksika fasülyesi
  • 1 su bardağı turşu mısır
  • zeytinyağ
  • limon
  • tuz
Yapılışı
  1. Marulu ve maydanozu iyice yıkadıktan sonra salata kurutucusunda kurutun. Yeşilliklerin sosla buluşmadan önce kurutulması çok önemli. Bu sayede sosu daha çok emebiliyor ayrıca kararma yapmıyorlar. (Salata kurutucusu ne derseniz; bu linke bakabilirsiniz. Ben kendimkini ikea dan almıştım.)
  2. Yeşillikleri incecik kıyın.
  3. Konserve fasülyeyi bir süzgece alıp akan suyun altında durulayın. Ben konserve ürün kullandığım mutlaka bol su ile yıkıyorum. Böylece konserve kokusu ve yapışkanlığını almış oluyorum. Tabii bu yıkanabilenler için geçerli. Tutupta doğranmış domatesleri yıkamaya çalışmayın :D
  4. Geniş bir kasede yeşillik ve fasülyeyi karıştırın. Arzu ettiğiniz kadar zeytinyağ, tuz ve limonla tatlandırın. Servis tabaklarına paylaştırın. Üzerini turşu mısırla süsleyin.
Afiyet olsun...

6 yorum:

  1. canım salata tam benlık olmus alıp gıtsem ayıp olurmu:) eline sağlık arkadasım....

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık.Tam bu sıcak günler için birebir.Hafif ve lezzetli.Uzun süredir buralarda değildin arkadaşım.Nerelerdeydi.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  3. ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORlar CANIM ÇOK TA ŞIK ..TABAĞA DA BAYILDIM ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLERLE...

    YanıtlaSil
  4. hmmm enfes, zaten bu sıcakta başka şey de yenmiyor ki. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Bu havalarda çok hafif ve leziz olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. elbette buyur efem afiyet ossun!

    kesinlikle ole Ebrucum, biraz ara verdim tatil dinlenme falan :D simdi burdayim bi yere gittigim yok!

    tesekkurler Didem! vallahi mavi beyaz tabaklar bu ara takinti bende :D Daha cook goreceksin yani bunlardan!

    kesinlikle ole Adas, az kaldi sicaklar gecio!

    tesekkurler Gusto!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin