31 Mart 2008 Pazartesi

Sencer'le kucaklaşma partisi

Sencer'in Pastasi

Şimdi ben size duygularımı nasıl anlatayım.. Şahane bir cumartesi geçirdim. Harika insanlarla beraber harika bebeklerle dolu cıvıl cıvıl bir cumartesi. Evim şenlendi seslendi dile geldi.. Bir kere daha iyi ki bu blogu açmışım dedim. İyi ki böyle bir dünyaya adım atmışım. Bu insanları tanımak nasip olmuş ve oğlumu onları tanıdıktan sonra doğurmuşum :) Böylece O'nun her anını bu insanlarla beraber kutlamak nasip olmuş!
Efenim daha bebişim doğmadan önce başladı bizim onunla kucaklaşma partilerimiz :) Tabii bu sanal bir kucaklaşmaydı daha ortada yoktu çünkü Sencer paşa. Doğana kadar sabırsızlandık oğlumuz gelsede onunla gerçekten kucaklaşsak hep beraber toplaşıp kaynaşsak.. Bebileri kaynaştırsak diye hevesle o günü bekledik. Ve o gün geldi canım oğlum Sencer'im doğdu. Şimdide sıra oğluşumu daha ilk anne karnına yerleştiği günden beri sabırsızlıkla görmeyi bekleyen insanlarla kucaklaştırmaya geldi. Bunun için her zamanki parti organizatörüm canım Müge görevi devraldı. Ve öyle bir organizasyonla herkesin katılımını sağladı. Tee ilk mailden organizasyona kadar tek bir fire ile gayet başarılı bir katılım sağlandı. Canım Işıl fire verdi belki ama olsun Işıl'ım sen canını sıkma sana özel bir gün ayarlayacağım:) Evet vakti zamanında görüşüp tanıştığımız, tanışıp kaynaştığımız 1.Türk yemek blogları toplantısının sanki ikincisi kıvamında tam 13 kişilik bir ekiple şahane bir kucaklama partisi oldu bu! Ee haliyle bu kadar yemek blogundan bu kadar şahane insanlar gelince harika bir menü çıktı ortaya ve harika bir sofra kuruldu evimde.. Ziyafet mi desem acaba buna sofra demek hakaret gibi geliyor çünkü bana!

Sencer'le Kucaklasma Partisi

Sofranın görünen kısmıyla bakarsak tam 13 çeşit vardı menüde. Ne kadar güzel imece usülü toplantılar. Bu arada ben yeni anneyim diye bana hiç birşey yaptırmayacaklardı nerdeyse. Ama durun dedim okadar da değil evime geliyorsunuz bir çeşit olsun benden olmalı. E o zaman en basitinden patates salatası yaptım bende. :) Aslında tarifi daha önce piknikte yaptığıma benziyor ama bir iki değişiklik var o nedenle yeniden vereceğim ilerleyen günlerde. Şimdi efenim geçelim menüde neler olduğuna :)
Öncelikle harika harika bir pasta vardı canım Yemek Bahane - Müge'den. Yumuşacık battaniyesinin üzerinde uyuyan minik bir melek vardı pastanın üzerinde. Pastanın tadı inanılmazdı. Sanki krokanlı browni! Canım Papatyam - Gülriz'den harika mini mini kekler. Üzerindeki baskı süsler görülmeye değerdi. Epey zahmet çekmiş bunları hazırlarken canım Gülriz'im. Bu arada bizimde O'nu bekleyen bir süprizimiz vardı. Menüyü saymayı bitirdikten sonra süprize geleceğim ;)


Canım Alacarte - Neslihan o kadar güzel bir peykek yapmıştı ki! Kendi yaptıklarımı çöpe atsam yeridir. Kıvamı, görüntüsü ve lezzeti aman yarabbi anlatılmaz yaşanır! Limonlu Cheesecake (Peykek) tarifi için mutlaka sitesine uğrayın derim. Canım Ganne - Fadime'den harika tahinli cevizli kurabiyeler. Yani o kadar harikaydı ki sanki tahin helvası yiyorsun, kıtır kıtır cevizin lezzeti ve kıyır kıyır bir kurabiye! Süper süper!


Limonlu Peykek Tahinli Kurabiye

Efenim tatlılarda sonra gelelim tuzlu çeşitlerine.

Canım Hünerli Bayan - Müge harika bir kısır yapmıştı. Bu sefer bana özel, her seferinden farklı yaptığını söyledi. Tadı da hakikaten farklıydı ama çookk güzeldi. Canım Mahlep Kokusu - Suzan'de çok lezzetli daha önce hiç tatmadığım bir lezzet olan Buğday Salatasını yapmıştı. Hakikaten tadılması geren bir lezzet. Suzi'nin sayfasında tarifini yayınlamasını sabırsızlıkla bekliyorum..

Kisir Bugday Salatasi

Canım Nane Limon - Münevver Ablam her zamanki pozitifliği sıcacık anaçlığıyla benim favori kişim Pırasalı Tavuklu Kiş ile katılmıştı aramıza. Ya bir kiş daha lezzetli olamaz! Bizi evinde misafir ettiği günden beri tadı damağımdan çıkmamıştı. Şimdi cumartesiden beri halen tadı damağımda :). Canım Yanya Evenez - Selencim harika otlu çörek yapmıştı. Yani aslında şimdi onun pek mutfakla arası olmadığı bir dönem ama neyseeee :) Bu harika çörekler yapmasına engel olmamış. Her ne kadar ben o kadar çeşitte onları atlamış olsamda akşamleyin hemen hüpletip lüplettim :)

Pirasali Tavuklu Kis Otlu Corek

Sencer'in arkadaşı lokum Can'ın biricik annesi canım Pınar'ım harika rulo poğaçalar yapmıştı. Bence poğaçalar hep rulo olmalı. Yani ben Pınar'ınkilerden sonra buna karar verdim :) Sevgili Çalışan Anne - Esra aslında bir yemek blogu sahibi olmadığını ısrarla söylesede bence o çok daha önemli bir konuda blog sahibi o da annelik! Şimdi madem herkes birşeyler getiriyor bende elim boş gelmeyeyim demiş ve tazecik simitleri alıp gelmiş :) Canım Esra düşünmen ve varlığın yeter :)

Rulo Pogaca Simit

Ee madem misafir bana geliyor bende yemek blogum var diye geçiniyorum o zaman bende birşeyler yapayım dedim. Ve bana en basitinden patates salatası yapmak düştü. Herkes bayıldı :) Ya ne diyebilirim ki bende pek bir hamaratım :P

Patates Salatasi

Efenim bu kadar kişinin arasında canım ajanım Ayşem'imimin görevi ise Canım Gülriz'in süpriz pastasını hazırlamaktı. Papatyam Gülrizimin doğum günü münasebetiyle O'na hiç ummayacağı bir anda en çok sevdiği tema olan deniz ve yelkenle bir süpriz hazırladık. Süpriz o kadar yerini buldu ki Gülriz pastası önüne geldiğinde iki gözü iki çeşme ve ağzı açık şekilde kala kaldı :) Yani daha güzel bir süpriz düşünülemez!!! Canım Gülriz'im iyi ki doğmuşsun iyi ki aramıza katılmışsın iyi ki seni tanımışızzz!! Bu arada Ayşem'in harika pastası da görülmeye değerdi yani, ajanım ellerine sağlık!!!



Evet efendim menü bu şekilde aslında say say bitmezz.. Tüm menünün yanında birde süpriz misafirimiz vardı ki teeee İngiltere'lerden katıldı aramıza. Bercestem gene gel :) Hatta bence sen hiç gitme bu kadar gurbet bir yere kadar yeter yaneeee :)
Efenim yedik içtik derken durumun asıl kahramanı canım oğlumu unuttum sanmayın. Bizim yeme telaşımızda Sencer paşam, Can arkadaşı ile beraber keyifle uzandılar divanda. Bu arada sevimli bibimiz Batu ve bizim oğlanların abisi Mert'te evde şenlik halinde bir oradan bir oraya koşturup durdular.




O kadar güzel o kadar dolu dolu bir gün geçirdim ki daha ne kadar yazsam anlatmaya doymayacağım. Bu güzel günü fotoğraflandıran ilk önce Pınar (özellikle telefon açıp rica ettiğim ve beni kırmadığı için), Berceste, Gülriz, Neslihan, Müge ve Fadime sizin sayenizde o günden harika kareler var şuanda arşivimde :) Öncelikle bu günün planlayıcısı canım arkadaşım Müge olmak üzere, beni yalnız bırakmayan harika insanlar canım arkadaşlarım Gülriz, Fadime, Pınar, Münevver Abla, Ayşem, Suzan, Neslihan, Selen, Berceste, Müge ve Esra çoooooooooookkkkkkkk çooooooookkkkkkkkkk teşekkürler. İyi ki varsınız iyi ki benimlesiniz!!!
Unutmadan bir küçük resim daha koymam lazım günün anısına :))))

29 yorum:

  1. selam yasemin
    aranızda olmak isterdim valla imrendim...:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yaseminciğim, ne güzel dökülmüş muhteşem bir günün özeti parmaklarından. Tekrar, uzun, güzel bir ömür diliyorum Sencer Paşaya.
    Sürpriziniz öyle güzeldi ki, gerçekten de ağzım Şekil 1.B'deki gibi açık kalakadım uzun bir süre. İşin en komiği ne biliyor musun? Siz "iyi ki doğdun Gülriz" diye şarkı söylüyordunuz ya, ben de "iyi ki doğdun" kısmını duyunca peşinden "Sencer" diyeceksiniz diye, bir güzel eşlik ettim şarkıya :))))))) Hani saflığın bu kadarı olur :)))))
    Canım , herşey için, güzel evsahipliğin için, dostluğun için, sevgin için, o şahane sürpriziniz için tekrar tekrar kocamaaaaan teşekkür ediyorum. Sencer Paşamdan da tekrar özür diliyorum; hoşgeldin partisinden rol çaldığım için :)))))
    Not: İtiraf et, en son eklediğin fotoğraftaki şirin (!) şeyi, biz gittikten sonra çöpün en derin köşesine gönderdin, değil mi? Hehehehe

    YanıtlaSil
  3. Yasemin'ciğim,

    Sencer sayesinde böyle güzel bir gün yaşadık. Sağlıklı, mutlu, güzel bir yaşam diliyorum ona. Her şey çok güzeldi. Kulağımda hep ördek sesi var; ama, o bile güzeldi.

    Aranızda olduğum için çok mutluyum.

    Sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
  4. Yazmayı unuttum. Canın istediği zaman beni ara, sana kiş yapar, bir şekilde gönderirim.

    YanıtlaSil
  5. Sen benim bebeğim için de gel dediğinde öyle içten davet etmişsin ki, kısmet oldu Yasemin. Ben de Hoşgelesin Sencer partisini kaçırdığıma üzülmüştüm ama kısmetmiş bu sefer... Hani kimse kimsenin hakkını yiyemezmiş ya, aynen öyle oldu bu durum. Ama ben misafir olup birşeyler yapamayınca yiyecekleri utana utana tattığımı itiraf etmeliyim :( Yüzüm kızardı.
    Sencer Paşa'ya sağlık, mutluluk, anne babasıyla hep birarada olması dileğim. Ailesine, ülkesine hayırlı bir evlat olması dileği ile birlikte elbet. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. tahinli cvizli kurabiyelerin tarifini alabilirmiyim nefis görünüyorlar

    YanıtlaSil
  7. AH gercekten ne kadar guzel bir parti olmus boyle!
    Bu arada ben bu ordek bay/bayan'i tanimiyorum galiba:( nedir anlam ve onemi acaba,herkesler kulaklarini cinlatmis :)
    keyfiniz daim olsun Yasemincigim!

    YanıtlaSil
  8. selam arkadaşım gerçekten çok harıka bır gun geçırmışsın.masada yok yok, kuş sutu bıle var:)
    ogğluşun çok tatlı ve yakışıklı allah bahtını guzel eylesın...
    optum canım

    YanıtlaSil
  9. Bende sizleri tanıdığım için çok mutluyum.Çok güzel bir gündü...Sencer ve Can'ın resimleride harika...Sanki birlikte halay çekiyorlar :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz Yasemin'cim. Herşey çok güzel. Hepinizin ellerinize sağlık. Sürprizinizde çok hoş. Arkadaşlığınız daim olsun. Sencer'ede allah uzun ve sağlıklı ömürler versin. Sevgiler canım, selamlar..

    YanıtlaSil
  11. Yasoooo,
    Önce o ördeği ve senceri sonra seni sevgiyle kucaklıyorum.Ne güzel bir gündü diye sürekli düşünüyorum hakikaten.Çok çok teşekkür ederiz..

    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  12. Yasocummmm,
    Gerçekten de hoşgelesin Sencer partisinin az katılımını affettirecek bir katılım, eğlence ve damak mutluluğu ile harika bir gün geçirdik. Hepimizin eline sağlık valla ne diyim. Senin için iki elim kanda olsa girerim mutfağa şekerim :) Blogumu boşladığıma bakma hala hapır güpür yemeklere devam :)))
    Herkese kocaman öpücükler

    YanıtlaSil
  13. ahh yasemın ahh.. masusmu yaparsınız bılemedım... boole nıspet yapar gıbı:( herbıseylerden ceker bu can, ama en cokta o sohbetı, kaynasmayı, guzel ınsanları ceker;) yaaa, munevver ablayı bende mı arasam acaba yasemın banada kıs gönderırmı dersın??

    YanıtlaSil
  14. Yaseminciğim ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Misafirler seni zorlamamış üstelik fazlasıyla getirmişler..Emeği geçen herkese eline sağlık diyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Minik kuşum, gülom, bidenem
    Güzel insan.
    Herşey çok güzeldi, sende bu güzelliği eksiksiz tam bir şekilde, ölümsüzleştirmişsin. Hepimizin duygularına tercüman olmuşsun. On numara yazı olmuş:)
    Sencer paşa'ya upuzun sağlıklı, hayırlı ve hep beraber geçirilecek:) bir ömür diliyorum.
    İyiki seni tanıdım, çok özelsin benim için çoook.
    Öperim canımmmmm.Öperim çok çok.

    Not: Bir daha zenginliğini bir an için unutup, ucuz ve hemen biten bir pil almanı ve ördeğe takmanı özellikle rica ederim:)))

    YanıtlaSil
  16. Valla benim de, bebegime bu kadar muhtesem hosgeldin partisi yapacak dostlarim olsaydi yanimda, yasima basima bakmaz her sene bir dene dogururdum. Bunca kalori yuklemesinden sonra anne sutu kalitesinde ve miktarinda nasil bir artis olmustur, tahayyul dahi edemiyorum. Sencer Bey'de bu hafta rekor bir boy/kilo artisi olacak demedi demeyin :)

    Sevgiler,
    Ayse Sule

    YanıtlaSil
  17. Yasemincim, iyiki doğurdun Sencer'i bu vesile ile buluşma sebebimiz oldu:) Sencerciğime, sağlıklı, huzurlu, mutlu ve uzun bir ömür diliyorum canım, tabi sizlerle birlikte
    Ayrıca ev sahipliğin için çok teşekkürler, herşey gerçekten çok güzeldi...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Fotoğraflardan anladığımız kadarıyla harika bir gün geçirmişsiniz. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

    Yaseminciğim seni Dünyayı güzellik kurtaracak konulu mim için sobeledim. Katılmak istersen detaylar blogumda.

    Sevgiler kocaman...

    YanıtlaSil
  19. Çok kıskandım:))) Ben de olmak isterdim. Çok güzelmiş herşey! Herkesin eline sağlık! Öptüm kocaman:)

    YanıtlaSil
  20. Ya ne şahane gündü hala düşündükçe keyifleniyorum. Biz bunu hep yapalım nooolur:) Bağımlılık yarattı ben de. Can'ın diş buğdayı bahanesi olsun:)

    YanıtlaSil
  21. Yaseminciğim, akıllı uslu bir oğluşun var. Bizi hem sen hem oğluşun çok iyi misafir ettiniz. Çok teşekkür ederiz. Oğluşuna sağlıklı, huzurlu bir ömür dilerim. Bu partide olmak benim için büyük zevkti. Davetiniz için çok teşekkür ederim. Kurabiyelerimi de begenmene sevindim. Opuyorum. :)

    YanıtlaSil
  22. Selamlar hepinizi takip ediyorum harika bir buluşma gerçekleşmiş yiyecekler bebişler hepsi çok tatlılar.

    Anne olmak harika bir duygu

    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Merhaba, tesadüfen keşfettim sitenizi.. Bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun, Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin inşallah.. Sofra da çok güzel görünüyor, Allah bereketini arttırsın, ne güzel hep bir elden nefis mamalar çıkmış ortaya.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  24. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;10.03.2008--10.04.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 1" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
    Bu haftaki ev sahibemiz http://mucizembenibul.blogcu.com

    YanıtlaSil
  25. sencer bebeğin şansı bol kaderi güzel olsun:))sitenizi suzinin yazısından öğrendim.toplantıda yer alan tüm yiyecekler harika görünüyordu.herkesin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. gerçekten harika bir gün geçirmişsiniz canım....bende orda omlka isterdim...herşey harika..bebişler harika....

    bu arada etkinlik koduna bakmaya gelmiştim...açılıyor..sanırım sorun düzelmiş....

    tekrar bebişlerinizle mutlu günler dilerim...


    özlem

    YanıtlaSil
  27. gerçekten harika bir gün geçirmişsiniz canım....bende orda omlka isterdim...herşey harika..bebişler harika....

    bu arada etkinlik koduna bakmaya gelmiştim...açılıyor..sanırım sorun düzelmiş....

    tekrar bebişlerinizle mutlu günler dilerim...


    özlem

    YanıtlaSil
  28. Çok imrendim;)

    Ne hoş bir gün geçirilmiş...

    Bizde olsaydık keşke:(

    Muhabbetiniz artarak çoğalsın emi;)

    YanıtlaSil
  29. Keyfe bakar mısınız siz? Sevincin daim olsun sevgili Yasemin!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin