30 Temmuz 2007 Pazartesi

Piknik Piknik Olalı :))

Yani bir piknik piknik olur da bu kadar mı eğlenilir canım.. Efenim resimden de anlaşılacağı üzere yeteri kadar çok çeşit vardı.. Ama bizde bu hamaratlık ve bu mide oldukça eminim bir sonraki piknik bırakın 4 masa en azından 10 masa doldururuz. Hem zaten hemen hemen tüm hamarat yemek blogları burdayken daha azı bize yakışmazdı! İnanılmaz eğlendim inanılmaz keyif aldım.. Gelemeyen arkadaşlara üzülerek belirtmeliyim ki çok şey kaçırdınız.. Ama yinede müjdeliyeyim merak etmeyin bunun 2.si kesin olacaktır.
Şimdi gelelim piknikten notlara..
Efenim bendeniz bir assolist edasıyla sanırım pikniğe en son katılan oldum. Ama olsun geç geldim geç gittim.. :) Zaten bir ara baktım sanki sahnedeyim ay millet bir gülüyor bir gülüyor :) "Grema Sıkıcı" desem eminim halen gülersiniz... Yani bunu burdan anlatmam imkansız 2.piknik te bomba show la karşınıza geleceğim efenim bu sefer gebereceksiniz gülmekten...
Masadaki çeşit bolluğunu görünce gözlerime inanamadım. Ayrıca o kadar çok kişiyi görüncede. Herkes vardı herkesss... Tamamen bloglarından tanıdığım insanların canlı kanlı varlıklar olduklarını görünce insan biraz şaşırıyor. Benim için onlar klavyeye dokunan parmaklardan ibarettiler oysa ki. Birde baktımki gayette hanım hanımcık(!) bir dünya çatlak hanımmış hepsii.. Amaannnn ye ye ye :) Sanırım yeterince yedim..
O kadar çeşit olunca tabii önce bir göz ziyafeti, ardından mide.. Ama yetmedi bu sefer masayı toplarken talan başladı. Herkes çıkınları doldur doldur :) Bulduğu kaba birazcık şundan koyayım birazcık bundan. Masanın minik versiyonları herkesin çıkınındaydı :)) Tabii öyle olunca evde beni bekleyen aç ve yorgun (klimacılarla boğuşmuş) biricik eşim ve sevgili arkadaşları en çok sevinenler oldu :) Ama ucundan bile koklatmadım desem yeridir :) Hepsi benim hepsi benimmmmm :D
Neyse efenim inanın bu piknik anlatılmaz bir keyifti ve akabinde inanılmaz güzel dostluklar kurduğum bir gün oldu.. Süper organizasyon komitesine, nefis mamalar hazırlayan hamarat hanımlara, düşünceli hediyesiyle bizi mutlu eden Bake Shop'a, bizi ağırlamaktan eminim çok memnun olan Botanik Park'a, bebişlerin oyalanmasına olanak tanıyan kaz ve ördek kardeşlerimize, bu sıcaklardan bizi gölgeleriyle serinleten ağaçlara, esintisiyle hararetimizi alan rüzgara, kahkahalarıyla düşük çeneme katlanan herkese herkese ama herkese çookkkkk teşşeekkürler...


22 yorum:

  1. Seni tanımış olmaktan, aslında tanıyor gibiydimde, yüzünüde görmüş olmaktan çoook mutluyum canım.Sen tahmin ettiğimdende komik, süper bir bayenmişsin. En kısa zamanda tekrar görmek istiyorum seni ben, saymıyorum bunu:))

    YanıtlaSil
  2. bende saymiom zaten daha gostermedigim cok marifetlerim var mugecim :) inan bende seni tanimaktan buyuk keyif aldim.. dedigin gibi aslinda sanki yillardir taniodum.. cok optum canimmmmmmmmm!!

    YanıtlaSil
  3. Demek hanım hanımcık çatlak hanımlar he! bu kadar doğru bir tespit olabilirdi. Ben bu yazıyı okurkende çok güldüm. EE de ben niye bu kadar sana gülüyom be Yasemin? İlerde stand-up show yaparsan menejerinim ona göre. Bende seni en yakın zamanda tekrar görmek istiyom. Çok sevdim seni. Görüşene kadar sen malzemeleri biriktir bak ağzım açık bekliyom ona göre. Ama zaman bu kadar kısa olmasın. Kocemen öpüyom seni sevgiyle..(Grema sıkıcağı)

    YanıtlaSil
  4. sen merak etme ebrucum :) kaynagi cok buyuk bu esprilerin :) hani yeterince kocaman oldugum icin :) en kisa zamanda ama dedigin gibi daha da uzun bir sure boyunca yeniden gorusmek uzere canim, sen kahkahalarini hazir tut ben geliyorummmm :)) optummmmmm

    YanıtlaSil
  5. Şekerim sen yeter ki anlat karşında ağzı bir karış açık kahkahalarla gülecek yaklaşık 30 kişi bulacaksın :) İyi ki geldin de tanıştık be Yaseminciğim. Günün yorgunluğunu esprilerinle hissettirmedin bize. Grema sıkacağı alacam sana bir dahakine :))
    öptüm çok çok

    YanıtlaSil
  6. Canım,bende seni tanımaktan çokk mutlu oldum.Bir assolist edasıyla gelip hepimizi kahkaya boğdun adeta.O sıcacık sohbetini umarım kısa bir zamanda doya doya yaşamış olurum tekrardan.Patates salatan nefis görünmesine rağmen tadına bakamadığım için çok üzgünüm.Son anda resimini çekmediğimi anlayıp hemen o'nu da resimledim canım.Ayrıca yazdıklarına da çok güldüm.Hanım hanımcık çatlak bayanlar hımmmm..))))Halen gülüyorum ve Ebru'ya sonuna kadar katılıyorum.Kocaman öpüyorum seni canım,iyi ki seni tanımışım.Çok tatlısın hemde çokkk.Gülen yüzün hiç solmasın,esprilerin ise çokkkkkkkkkkkkk olsun.

    Sevgiyle kal canımmm.

    YanıtlaSil
  7. :) grema sıkacağım ben geldim...Yasemincim seni tanımak ayrı bir güzellikti espirili konuşmalarınla bol bol güldük hala aklıma geldikcede gülüyorum :) bir dahaki buluşmaya standap gösterin varmış sabırsızlıkla bekliyorum valla.Güler yüzün hiç solmasın çok şekersin çokkk...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel ve neşeli bir hafta diliyorum.
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  9. Anacığım, kaş göz arası Zerrin'i ayarlamış bizi de eve atıversinler diye. Zerrin'in eşi de erken gelince mecburen kalkmak zorunda kaldık. Yani sevgili Yasemin üzülerek söylüyorum ki gülme faslını kaçırmışım. O yüzden emaillere ben Fransız kalmıştım. Ama olsun seni tanıdığıma çok sevindim. Nefis bir gündü. Hayatımda yediğim en güzel pastalardı. Ayy neyse ki devamı gelecek:)) sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. selencim madem seyirci hazir, bana biran evvel sahneye cikmak duser :P inan bende cok memnun oldum tanistigimiza en kisa zamanda yeniden gorusurelim... optum

    gulumsercim vallahi sekerim siz istediniz ben geldim :P bi sonraki showumada beklerim :) saka bir yana cok keyifli bir gun gecirdim insallah en kisa zamanda yine yeniden!!

    ozlemcim sen ole kah kah gulmeseydin ben okadar gaza gelmezdim :) yani ben sizlerle varim :)) seni tanidigima cok sevindim canim en kisa zamanda yeniden goruselim!

    tatil ve otel! bilmukabele efendim..

    ah tuba ah inan cok sey kacirdin :P canim sen olmasan zaten boyle bir gun olmazdi, onun icin merak etme devami gelecek ;) optum canim...

    YanıtlaSil
  11. Yaseminciğim pikniğin üzerine yeni bir post gelmiş ama bana ne bana ne ben buraya yorum yapcam işte :)))) Seni tanımak öyle muhteşemdi ki, keşke biraz daha erken gelseydi ya da ben biraz daha fazla kalabilseydim dedim kendi kendime, malum ben ikea'ya gittim geldim ya :)))))))))))) Bu arada senin grema sıkcaağı tek elle çalışıyor mu???????? Sevgiler , kocaman

    YanıtlaSil
  12. Şimdi ben gerçekten kıskandım yani:(( Ne güzel vakit geçirmişsiniz. Mamalara mı yansam, sohbete mi bilemedim. En kısa zamanda tekrarlanmasını diliyorum!!! Öptüm canım:)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Yasemin,

    Pikniğinize okuyucu olarak katılmayı çok isterdim.

    Mümkünse fotoğraftakiler kim diye yazsanız. Sizi ve herkesi çok merak eden okuyucularınız var.

    Çiğdem

    YanıtlaSil
  14. gulrizcim yani gittikin ikeaya geldin beni goturmedin bilmem artik :P ay istersen sen git ilk postuma yorum yaz bidenem her turlu kabulum yeterki yaz :D canin nereye isterse.. ay benim grema sıkıcı illaki iki el ister :))))) optummmmm

    seblacim kiskanma bidenem, calis seninde olur :P bi sonrakinde kesin bekliyorum insallahhhh.. bak olumune eglendik bildigin gibi degil :D bi sonrakine hazir show ile gidicem zaten bole dogaclama bi yere kadar :P optum canim!

    cigdem merhaba, okuyucu olarakda katilabilirsiniz elbette. aramizda blogu olmayan 2-3 misafirimizde vardiki bunlardan biri akabinde pazar gunu blog unu acti :) e fenami bakarsin bu sayede seninde blogun olur :) kisi isimlerine gelince bu resimde epey karisik ama nane limon - munevver abla epey detayli saymis kisileri onu bi ziyaret et ;) gene beklerim...

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Yasemin,

    Cevabın için çok teşekkür ederim. Kimlerin katıldığını biliyorum. Nane Limon'u her gün ziyaret ediyorum. Ben kim kimdir onu merak ediyorum.

    Örneğin sen, nane limon, Beyhan en çok merak ettiklerim.

    Çiğdem

    YanıtlaSil
  16. selam cigdemcim, askolsun seve seve cevapliyorum yorumlarini, cok rica ederim :) asil ben tesekkur ederim beni okudugun icin.. simdi baktimda haklisin munevver abla isimleri sirayla yazmamisim. bak bu sefer dogru yonlendirme yapicam tubanin penceresine git. orda soldan saga saymis tubacim :) lakin ordada ben yokum. o zamanda benim resimde en arkada en uzun boylu iyicene siritmis olan kisiye bak :) iste o benim :D

    YanıtlaSil
  17. Yasemin'ciğim neşen hep daim olsun. Etrafa mutluluk saçıyorsun ne güzel. Pikniğe gelemedim tanışamadık ama tanımış kadar oldum seni, harikasın.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Yasemin demek yerine sana içimden Yaseminciğim demek geliyor. Ne kadar tatlısın. Çabucuk cevap yazmışsın canım benim. Bir dahaki pikniğe inşallah ben de mutlaka katılmak istiyorum. Seninle bu kadar yazıştıktan sonra bu tatlı hanımla tanışmaya can atıyorum şimdi.

    Cevabın için çok çok teşekkür ederim. Her şey gönlünce olsun Yaseminciğim.

    YanıtlaSil
  19. selam burcincim oyle mutluluk sacan bi insanim ben :D sende mutlulugu alan bi insan olduguna gore eminim sende aynen saciyorsundur etrafina! bi sonraki piknik gelde mutluluklari paylasalim canim gorusmek uzeree...

    ne demek cigdemcim sen gel sık sık beni ziyaret et bole :) ben hemen cevap yazarim, her zamn beklerimm!! bir sonraki piknikde gorusmek uzere!!!

    YanıtlaSil
  20. aman beyyhh ne pikniktir bu ben çağrılmiyim olmadı beyh şimdi

    YanıtlaSil
  21. isimsiz dir ki hüsmenali yeşil çivril dilek-engin

    YanıtlaSil
  22. selam dilekcim :) askolsun sen buralarda olsaydin cagirmazmiydim :) artik bi dahakine gelirsin istanbula :) operim!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin