22 Mart 2010 Pazartesi

Hoşgeldin Bibi Partisi

Hoşgeldin Bibi Sofrası

Hani bazı günler vardır sabırsızlıkla beklersin, ama sen bekledikçe günler gelmez.. Hatta kar yağar fırtına çıkar iptal olur. Belirsiz bir güne ertelenir.. İşte o değerli beklenen gün nihayet geldii ve beklendiğinin ötesinde harikkaaaaaaaa geçti.. Yani beklediğime değdi :D
Ajanım Ayşem'imin dünya tatlısı iki numarası nam-ı değer "Bibi"ye hoşgeldin demek için toplandık bizim shower tayfasıyla.. Ben onlara shower tayfası diyorum çünkü bizim ilk toplanmamız ve akabindeki tüm toplanmaların tek bahanesi bebekler oldu.. Ama baktık doğur doğur bir yere kadar artık doğurmayı beklemeden toplanıcaz... Ve elbette her toplanmada ölümüne yiyeceğiz. Son toplanmamızda bizi vinçle götürecekler evlerimize hehehheheheh ...
Bu toplanmaların en güzel özelliği elbette ev sahibini yormayalım kendimiz pişirelim kendimiz yiyelim hatta servisi bile kendimiz yapalım özelliği... Gerçi servis konusunda sevgili Fadime, Selen ve Pınar'ın hakkı ödenmez ama bende çok güzel yönettim canım oturduğum yerden hehehhe...
İşte karşınızda her zamanki gibi sevgili Pınar'ımın karesinden fotoğraflarla midemizi şenlendirenler..

Otlu Çörek Kısır

Her zaman favori çay yanı lezzeti hünerli elleriyle olağanüstü şekilde yoğrulan Kısır canım Mügeeeecccciimmmm'den.. Tüm sağlıklı yeşil otların bütünleştiği harika tuzlu otlu çörek Selen'deeennn..

Açma Alfajor

Mayalı çöreklerin şahı kısırın can yoldaşı açmaaa Pınar'dan.. Anlatılmaz bir lezzet alfajoooooorrr Ayşem'den!!! Ajanım bir an gözlerimi kapatıp başka alemlere göçmüşüm vallahi sayendeee!

Hibiskuslu Kurabiye Yeşil Çaylı Kurabiye

Münevver Ablam benim için çok değerli çook sıcak bir insan.. Şimdiye kadar onun hamaratlı ellerinden çıkıpta çoook harika lezzete bürünmeyen birşey yemedim! Yahu bu kadar mı güzel yapılır.. İlkkez yediğim yeşilçaylı ve hibiskuslu kurabiyeler.. Yazıyı yazarken bile ağzımın suyunu toplamakta zorlandığım iki olağanüstü lezzet! Yaa neden sanki daha fazla yemedimki ben bunlardaaannnnnnn....

Tahinli Kurabiye

Veee işteee tartışmasız tercihimiz Fadime'nin olağanüstü tahinli kurabiyeleri.. Öyle bir lezzet ki yerken konuşmayı unutup kekeliyorsunuz. Fadimeee boşver sen değişik lezzetler denemeyi her buluşmada bundan istiyorum beeennnn!

Fındıklı Pasta Fındıklı Pasta

Ee üstüme vazife olmadan üstada gelirken yaptığım fındıklı pasta.. Yiyenler çook sevdiler bende ayrı sevdim.. Fena değil yani, bende bu pastacılık işini becerdim galiba.. Pastanın hikayesi elbette Özel Pastam'da..
O kadar şey yedikten sonra sofraya çıkar çıkmaz tüketildiği için fotoğrafı çekilemeyen cheesecake üstadı Neslihan'dan limonlu cheesecakede sofradaydı. Ama onu fotoğrafından değilde midemizde bıraktığı ferah tadından hatırlayacağız artık..
Her ne kadar yanlarında bir lezzet getirmeselerde kendileri başlı başına sofraya lezzet katan, bahanem Mügeeeeem, bercestem ve Necla Abla iyi ki geldiniz!

Prenses Tuana Bibi

Veeeeeeee elbetteee günün kahramanı Bibi ve Selen'in minyon prensesi Tuana! Yahu çocuklarla toplanmanın da keyfi bir başka... Artık bir sonrakinda benim paşanında kareleri burda yer alacaktır diye planlamaktayım. Tabii bizimki Tuana kadar sevimli poz verip, Bibi kadar güzel kokarmı bilmiyorum.. Bibi'cim hoşgeldin aramıza, iyi ki doğurmuş seni Ajanım ne mutlu sana ne mutlu bizee! ve Ne mutluu Ajanımmmaaaaa!!!

15 yorum:

  1. Vallahi Yasom;
    Bir gün ancak bu kadar güzel anlatılır.
    Muhteşem.
    Ağzına sağlık, sayende o günü tekrar yaşadım okurken.
    Tüm lezzetler konusunda seninle hem fikirim, hele Fadime'nin tahinli kurabiyesi !!
    "Allahım, yanına geiyorum !" dedirtiyo valla :)))

    Neyse bundan sonra bebek bahanesi olmadanda buluşacağız ya, ben en çok ona seviniyorum, dediğin gibi, doğur doğur nereye kadar :))))

    Öperim seni çookkk:)

    YanıtlayınSil
  2. sofra harika gözüküyor yasemin, sen ve tüm arkadaşlarının ellerinize sağlık.

    YanıtlayınSil
  3. Afiyet şeker olsun.Hedrşey çok güzel görünüyor........

    YanıtlayınSil
  4. harika bir parti olduğu kesin.herşey mükemmel.hoşgeldin bibi.......

    YanıtlayınSil
  5. selam Allah bebege ve ailesine uzun ve saglikli ömürler versin.masallah öyle güzel anlatmissinizki sanki bende sizinleydim ve yediklerinizde tattim.herkezin ellerine saglik Allah beraberliginizi bozmasin,hoscakalin.bu arada fotograflarda cok etkileyici,cok begendim.sevgiler.

    YanıtlayınSil
  6. Herşey çok güzel hepsi yapılabilir ama ben en çok bebişe takıldım.Yanaklarında ısırasım geldi.O ne şeker anlamlı bakışlar öyle .Allah nazarlardan saklasın.Sevgiler

    YanıtlayınSil
  7. valla ben de yutkuna yutkuna okudum ve baktım fotolara. Bibi'ye sağlıklı uzun ömür dilerim. Allah bahtını açık etsin.

    YanıtlayınSil
  8. Bütün güzel dualara amin diyorum. Gene teşekkür, gene teşekkür...

    YanıtlayınSil
  9. Yaseminim
    Aynı fotoğraflar ama ne güzel sayfa düzenlemesi ne güzel bir yazı böyle, beni kopya çekmeye teşvik ediyorsun
    Kendimi aceleleyle çarpuk çurpuk ödev teslim eden öğrenci gibi hissettim:)
    Öğle arasında yaz yayınla böyle oluyor işte:(
    Dur ben bi oraya gelip photoshop ve edebiyatta hiciv dersi alayım:)

    YanıtlayınSil
  10. Aranızda kendimi çok iyi hissediyorum. Yasemin beni çok güldürdün o gün.( Buna ihtiyacım vardı) Yine, yine uuutulmayacak bir gündü. Hepinizin ellerinize sağlık.

    Ne güzel, yeniden anneanne olmak!

    Öpüyorum seni ve güzel paşayı.

    YanıtlayınSil
  11. miniklerin hepsi çok tatlı maşallah onlara :)) yasemin sende mamaları bir anlatmışsın ki okurken bile insanın ağzı sulanıyor :))

    YanıtlayınSil
  12. Yasemin Hanım, hani tarifler? Aşkolsun size.

    YanıtlayınSil
  13. Ohh gerçekten çok nefis bi parti olmuş :) Herkesin ellerine sağlık

    YanıtlayınSil
  14. Hepinizin ellerine sağlık,herşey nefis ve iştah açıcı görünüyor.Bebiş çok tatlı maşallah,Rabbim güzelliklerle dolu bir yaşam nasip etsin...

    Tarifleri bekliyorum özellikle de Münevver hanımın kurabiyelerinin:::)))


    sevgiler...

    YanıtlayınSil
  15. Yasemincim seni tanıdığıma memnun oldum.Yeniden görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin