4 Haziran 2009 Perşembe

YE #45 Dondurma - Etkinlik Tarifleri

YE #45 Dondurma Tarifleri Efenim farkındayım biraz geç kaldım.. Ama geç olsun güç olmasın diyor ve hatamı affetmenizi umut ediyorum.
Etkinliklerle ilk tanışmamın üzerinden o kadar çok zaman geçtiki şimdi bir çok yeni blogun yanında kendimi antika gibi hissediyorum. Bana gönderilen bir çok tarifte "bu benim ilk etkinliğim" cümlesini duymak bu hissimi daha da çok perçinliyor.. Yoksa eskidim mi yahu...
Gerçekten bol katılımlı çok eğlenceli bir etkinlik olduğunu söyleyebilirim. Ev sahibeliğim sayesinde bir çok yeni blog tanıdım bir çok ta güzel tarif sahibi oldum.
Bana gönderilen her tarife karşılık mailimi gönderdim. Arada atladığım benden teşekkür maili almayan arkadaşlar varsa lütfen bana bildirin. Harika tariflerinizi eksik yayınlamak istemem.
Bu arada etkinlik boyunca sık sık görüştüğüm ve ufak sürprizleriyle beni ve arkadaşlarımı sevindiren sevgili Carté Dor Aylin Hanım'a da burdan birebir teşekkürlerimi gönderiyorum. Sayenizde buzluğumda sağlam bir dondurma stoğum var. Laf aramızda siz göndermeden ben zaten epey bir stok yapmıştım. Şimdi tam oldu :))
Lafı uzatmadan, yani daha ne kadar uzayabilirki!!, harika tariflere geçelim.. Tariflerin detaylarını görmek için fotoğrafların üzerlerine tıklamanız yeterli.
Herkesee boollll dondurma yiyip içebilecekleri booolll serin bir yaz diliyorum!
Ye, İç Ferahla etkinliğine; katılan, katılmayan, katılmak isteyip vakti olmayan, katılmayı aklının ucundan bile geçirmeyen, etkinlikmi? o da ne diyen, herkese ama herkese çok çoook teşekküürrllerrr...


Visneli Kakalo Kek - Hunerli Bayanlar
Cilekli Yaz Tatlisi - Yemekbahane by Yasemin Mutfakta, on Flickr
Kirik Cam Parfe - Pastaci Papatyalar by Yasemin Mutfakta, on Flickr
Elmali Dondurma - Eylem's Taste by Yasemin Mutfakta, on Flickr
Elmali Dondurma - Selenden by Yasemin Mutfakta, on Flickr
http://www.hafiftarif.com/2009/04/26/limonlu-parfe-tarifi/
http://sedametin.blogspot.com/2009/05/anneler-gununuz-kutlu-olsun.html
Vanilyali ve Visneli Dondurma - Narince
Montana - Ofis Yemekleri
Vanilyali Dondurma - Deryayla
Antep Fistikli Dondurmali Tavuk Gogsu - Nur'un Kakao Bulutlari
Dondurmali Cilek Soslu Muhallebi - Nur'un Kakao Bulutlari
Cilekli Dondurma - Pasta Sepeti
Cilekli Sorba - Derinin Perievi
Karpuz Dondurma - Derinin Perievi
Cevizli Dondurma - Sevimli Mutfak
Maras Dondurmasi - Yeturla Lezzet Kareleri
Meyve Sekerlemeli Dondurma - Kristal Kelebek
Maras Dondurmasi - Kayisi Tadinda
Cilekli Dondurma - Gulay Mutfakta
Dondurmali Pastalar - Tuba'nin Penceresinden
Dondurmali Sarlot - Bir Dilim Bir Tutam
Nescafeli Dondurmali Waffle - Hunerli Mutfak
Dondurmali Cilek Dolmasi - Muhteremle Afiyetle
Limonlu Parfe - Burcinin Denemeleri
Cilekli Milkshake - Ferahin Mutfagi
Cilekli Sakizli Frozen - Lezzet Yolculugu
Sakizli Dondurmali Parfe - Lezzet Yolculugu
Cikolatali Dondurma - Bizim Pastane
Hindistancevizli Dondurma - Bizim Pastane
Magnum - Mutfak Muhabbetleri
Dondurmali Irmik Helvasi - Tabakta
Cilekli Dondurma - Kek Evi
Dondurmali Pasta - Kek Evi
Dondurmali Pastaciklar - Anne Kiz Mutfaktayiz
Dondurmali Waffle - Anne Mimar
Cilekin Carté Dor Aski - Bir Demlik Sohbet
Dondurmali Kayisili Milfoy - Tuzlu ve Sekerli
Cilek Soslu Muhallebi - Asuman Tamer
Kivili Dondurma - Mutfak Telasi
Kagit Helvali Pasta - Diyalog Yemekleri
Ev Yapimi Dondurma - Semaver
Maras Usulu Dondurmalar - Mutfak Penceresi
Peri Bacalari - Ceyda Mutfakta

25 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel tarifleri toplamışsın canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok heyecanlandım yasemin.yüregine ve emegine saglık.kendi blogumu ve arkadaşlarımın bloglarını görmek beni mutlu etti.bundan sonra hep bu etkinlikteyim.sevgiler.ve teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. aman yarabbim,ben niye yokum demi ama:(((
    adaşım affet bizim evde henüz dondurma sezonu pek açılmadı,yani hem eşim hem de ben pek sevmeyiz bu mereti,olmasa yıllarca aklıma gelmeyecek şeydir. ama ne güzel şeyler varmış yaaa, bayıldım valla,ellerine sağlık katılan herkesin. senin de emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika gozukuyor tammm benlik :)evsahipligin icin tesekkur ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Dondurmalar harika görünüyor yapanların ellrine sağlık.Ev sahibasinede teşekkürederim sitesinde bizi misafir ettiği için emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Yasemin hn, çok teşekkür ederim, böyle birşeye ev sahipliği, öncülük ettiğiniz için, çok duygulandım, insanların birşeylere değer verip çabalaması, her kez adına çok onurlandım, size teşekkürü borç biliyorum, ellerinize yüreğinize sağlık, sevgiler..

    Link derken bunumu kastettiniz?
    http://hunerlimutfak.blogspot.com/2009/06/tarifimi-yasemin-hn-ye-45-dondurma-ye.html#comments

    YanıtlaSil
  8. nilufer, http://hunerlimutfak.blogspot.com/2009/06/tarifimi-yasemin-hn-ye-45-dondurma-ye.html, bu sekilde fotografin linkini duzelttim. yeniden tesekkurler...

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Canımın içi;
    Tam sana yaraşır, harika bir sunum olmuş.
    Katılan herkesin memnun kalacağı, dört dörtlük bir organizasyon.
    Ellerine, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. BENİMKİ NERDE BENMİ GÖRMÜYORUMMMM

    YanıtlaSil
  12. YASEMİNNNNN CANIM BENİM TARİFİ EKLEMEMİŞSİN :(((
    http://birdemliksohbet.blogspot.com/2009/05/cilekin-carte-dor-ask-ye-45-dondurma-ye.html
    LİNK BU :((

    YanıtlaSil
  13. yasemin hanım benimde tarifimi yayınlamamışsınız,arkasıyarınmı yoksa http://ceydamutfakta.blogspot.com/2009/05/peri-bacalariye45-dondurma-ye-ic.html

    YanıtlaSil
  14. Ben bu etkinliğe katılmayı çok istesem de olmadı maalesef ama senin ellerine ve emeğine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. bunların hepsi birbirinden harika canım...tebrik ederim yapanlarıda senin emeklerinide...

    YanıtlaSil
  16. Yasemin canım ellerine emeğine sağlık..nefis lezzetli bir etkinlik oldu...
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  17. Yasemincim geçmiş olsun :) Tariflere bayıldım, gerçekten hepsi çok özel ve güzel olmuş. Tüm arkadaşların ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. merhaba canım tarifleri sabırsızlıkla bekliyordum.şimdiden denemek için birkaç tanesini gözüme kestirdim, tüm katılımcıların ellerine sağlık.ayrıca ev sahibelliğinden dolayı sana da teşekkür ederim.
    ayşe

    YanıtlaSil
  19. dondurma geçidi harika olmuş, emeklerine sağlık Yasemin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. NE güzel tarifler toplanmış öyle. Yapanların da senin de ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık Yaseminciğim,
    Tarifler harika görünüyor. Şimdi sıra onları denemekte...

    YanıtlaSil
  23. Bu ne kadar şeker bir site! Bayıldım, tarifler de birbirinden güzel :))
    Harikasın Yasemin :)

    YanıtlaSil
  24. misafirlerinizin vede sizin ellerinize sağlık bu harika tarifler için teşekür ediyorum.

    YanıtlaSil
  25. HEPSİ MUHTEŞEMMMMMM
    HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.
    DAHA NE DENİLEBİLİR Kİ
    HERKESİN ELLERİNE BAK.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin