9 Haziran 2009 Salı

Lokum Dudaklı Prenses'in Pastası

Pamuk Prenses Pastasi / Snow White Cake

Kendini Pamuk Prenses sanan bu güzel dudaklı bayan sevgili Özlem'in yeğeni Yaren için süslendi. Yaren prensesleri özelliklede pamuk prensesi çok seviyormuş. Daha önce hiç denemediğim bir model gelince bende seve seve yaparım dedim. Tabii insan modellemeye henüz yeni yeni başladım. O yüzden çok da başarılı olduğum söylenemez. Dudak yapımı konusunda biraz dolgunca dudakları sevdiğimden olsa gerek abartmışım. Sonuçta bizim pamuk prenses oldu size lokum dudaklı prenses.

Pamuk Prenses Pastasi / Snow White Cake

Yaren pastaya bayılmışşşş! Bu kadarı bile bana yeter. Tabii yiyenlerde tadına bayılmışlar. Eee bu daha da önemli benim için. Tamam bir pasta harika görünebilir. Ama bence en önemlisi pastanın lezzetidir. Eğer o harika görüntünün içinden kum gibi dağılan ya da taş gibi tadı tuzu olmayan bir pasta çıkarsa bence görüntüde çirkinleşir. Bunun için ben pastlarımdan öncelikle lezzet diyorum. İstiyorum ki pastamdan bir dilim alan bir dilim daha almak istesin. Ve sofrada ilk biten pasta olsun :D

Pamuk Prenses Pastasi / Snow White Cake

Pastanın pandispanyası kakaolu sünger kek (Mügeeeeecciimm bu senin için :D ), kreması çikolatalı pastacı kreması ve arasında boooool miktarda taptaze çilek var. Şu çileklerin mevsimini kaçırmadan herkese çilekli pasta yapmaya çalışıyorum. Harika oluyorrrr.....
Sevgili Yaren yeniden iyi ki doğdun!!!!


Yaren ve kucağında minik Ceren'le pastayı üflerken :D



Not: Bu arada farkındayım blogum giderek pastacı blogu oldu. Merak etmeyin yakında diğer tariflerlede geri geleceğim. Aslında yaptığım her pastayı paylaşmıyorum. ama genede insan bunları yayınlamadan duramıyor. Siz tüm pastalarıma ulaşmaktan için pasta kataloğumu inceleyebilirsiniz...

11 yorum:

  1. bence kendine haksızlık etidyorsun gayet güzel olmuş pamuk prenses saçı tokası kepçe kulakları çok şirin olmuş
    ve tabi ben gene pastanın booolll kısmını çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  2. bende pastaya bayıldım! :)
    göedüğüm en şirin prenses
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bence muhteşem olmuş. Ben denesem modellemeyi o prenses ata felan benzerdi emin ol :) Ellerine sağlık. Yarenin doğumgününü kutluyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yasemin çok güzel olmuş, harika bence!

    ellerine sağlık canım :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bayılıyorum böyle yaratıcı kişilere bu arada sitenizi sık takip ederim elinize sağlık www.mugla48.blogcu.com

    YanıtlaSil
  6. HARİKA OLMUŞ PASTAN CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. sevgili yasemin,
    blogunu bugün keşfettim ve çooook beğendim.
    ellerine sağlık, herşey harika...

    YanıtlaSil
  8. oo pastanız çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. canım benim sen artık başka bir boyuta geçtin pasta konusunda. Pamuk prenses figürü ancak bu kadar güzel çalışılabilir. Çok kişinin ilk yaptığı insan figürlerini görmüş olarak, bu pamuk prenses çok çok başarılı bir çalışma... Diyorum işte Mühendis farkı:)

    YanıtlaSil
  10. asumancım demek kepce hee! allahımmm :D:D

    tesekkurler Sevgi!

    abartma esin yahu, elbette prensese benzerdi :D afiyetler olsun!

    tesekkurler Zehra!

    tesekkurler Nalan!

    tesekkurler Neslihan!

    hosgeldin Hulya, daha sık beklerim!

    tesekkurler Melek!

    canım Pınarım, onore ediyorsun beni! daha coook fırın ekmek yemem lazım.. ama bayaga yol kat ettim beaaa :D

    YanıtlaSil
  11. Merhaba sitenizi yeni keşfettim.Gerçekten pastalarınız muhteşem.Ellerinize sağlık , acaba tarif verme imkanınız yokmu bunların, verirseniz çok mutlu olurum.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin