19 Temmuz 2007 Perşembe

Piknik var Piknik!!!


Sevgili yemek blog sahibi arkadaşlarım, bakınız sevgili Tuba ne de güzel bir etkinlik atmış ortaya. Eee şimdi katılmasak olmaz :) Davete icabet gerekir. Ben kısmetse bu güzel günde yani 28.Temmuz.2007 Cumartesi günü piknik mekanında olacağım.. Bence buyrun sizde katılın, hem sizinle de tanışmış oluruz, hem konuşuruz şurdan burdan..

Şimdi haliyle bu etkinlik hamarat yemek blogları sahiplerini kapsadığı üzere her gelen misafirden tatlı veya tuzlu bir çeşit bekleniyor. O da olmadı içecek birşey, aman o da olmadı o zaman kap kacak peçete.. Ya ben gelicem sadece derseniz o zaman güzel iştahlı olmanız lazım :) Hani madem pişirmiyorsun pişenleri yiyeceksin o yüzden :)

Detaylı bilgi için sizleri Tuba'ya yönlendiriyorum efem..

Görüşmek üzere...

Tarih: 28. Temmuz. 2007 /Cumartesi

Yer: Katılacağını bildiren arkadaşlara ilan edilecektir.

RSVP: tuba94@yahoo.com (20. Temmuz. 2007 tarihine dek, blogunuzun adıyla beraber)

13 yorum:

  1. Evet evet sevgili Yasemin. Ben de orada olacağım ve çok heyecanlıyım şimdiden. Görüşüp, tanışıp kaynaşmak üzere, hoşçakal şimdilik :) Sevgiler kocaman

    YanıtlaSil
  2. Ama ben bu haftasonu İstanbul'da olmayacağım:(( Seninle ve daha birçok arkadaşla yüzyüze görüşmeyi çok isterdim. Sağlık olsun! Bir kere daha yapar mıyız?

    YanıtlaSil
  3. selam gulriz :) bende bekliyorum dort gozle.. gorusmek uzere..

    ama ama nedeeen!! artik bi dahaki sefere senin icin yapariz lafi bile olmaz :)

    YanıtlaSil
  4. Ne hoş olurdu lakin ben Ankara'dayım ve doğurmak üzereyim;))
    Size iyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  5. Sizlere cok guzel birgun gecirmenizi dilerim keske aranizda olabilseydimde katilabilseydim gecen sene olmus olsaydi bu piknink inanin turkiyede iken gelme firsatim olurdu ama sanirim sizlerin resimlerine bakarak ic gecirecegim ama ne olur yurt disindada bu piknikte olmak isteyen bir arkadasiniz oldugunu sakin unutmayin ve orada bulunan herkezede benim selamini iletin ne olur...

    YanıtlaSil
  6. merhaba yasemın:)) ben demıstım sana dr.dan hemen cıkamazsın diye dimi :))))))) tanıdınmı benı?canım senı tanımak cok guzel bır duyguydu..ıns..daha sık gorusur ıyı bır arkadaslıgın baslangıcını yaparız..sevgılerımele...
    not:gece uyku tutmadıda herkese pardon altın kızalra yorum yazım dedım ehehehhe

    YanıtlaSil
  7. Sayın stand-up'çı arkadaşım, sayende çok neşeli bir gün ve rahat bir eve dönüş yaşadık. Eline, ağzına sağlık..
    Krema sıkacağı var mıydı canım? Fotoğrafı çekiş anım tam denk gelmiş vallahi :)))
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Ajan Yasemin; bir fotoların var bacım inanamazsın. Öperim seni...

    YanıtlaSil
  9. Krema sıkacağı Yasemin, alem kadınsın valla, senin yüzünden bütün fotolarda sırıtıyo çıkmışım, eve geldikten sonrada krema sıkacağı aklıma geldikçe gülüyorum valla, çok komik kadınsın vesselam, çok yaşa emi, öpüyorum seni kocemen, inşallah yeniden görüşürüzde bol bol gülerim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ev perisi bi dahakine kos gel ankaradan inanilmaz eglendik!! :)

    asyacim bi sonrakini senin burada olacagini zamana ayarlariz :) yada sen piknik zamanina gore gelirsin :) bolece sende aramizda olursun ;) eminim super eglenirsin !

    selam salihacim ay sorma tam dedigim gibi oldu :) olsun gec olsun guc olmasin geldim ya iste :) seni tandigima cok memnun oldum canim optuum!!

    selam selencim canim canim, vallahi bi sonrakine ozel show hazirlicam :) gebereceksiniz gulmekten :P grema sıkıcagina baktikca guluyorum bende :)))

    aysemcim vallahi bende ne anilar birakti bu piknik. bide resimleri gorunce eminim artik 32 dis gezicem.. optum bacimm..

    selam eprucum, vallahi en kisa zamanda ozel grema sıkıcagi ile beraber resim cektiricem :D ne guzel gul iste Allah aglatmasin opeyrum...

    YanıtlaSil
  11. resimlerinize ozen ile baktim yuzumdeki gulumsemeyi gorseydiniz :) :) ifade edemiyorum sizler adina cok sevindim cok guzel dosluklar ve arkadasliklar edindiniz 4 yillik yemek blok alemindeyim 95 yilindan beri internetim var internet uzerinden canli canli 3 arkadas ile gorusebildim umarim daha fazlasi olur.. sizleride tanima ve gorme firsatim olur kismetse bir dahakine derim banada haber verin belki belki orada olma sansim olursa gelirim..

    YanıtlaSil
  12. Yasemin, Hello!!! Fotos looks super 8) How many girls and tasty food!!! I think in Moscow it cant happen anytime such kind of pary 8)

    Becouse of it im comming to Istanbul 8)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  13. hi ira! i couldn't explain how it was! but when you come i can show :))) hope to see you sooonnn!!!!!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin