26 Eylül 2008 Cuma

İlk İftar Daveti

2008 İlk İftar Daveti

Biliyorum biliyorum biraz geç kaldım bu sofraları yayınlamakta. Ama gerçekten bahanem var. Cır cır cırlayan pır pır pırlayan ve hiç yerinde durmayan bir oğlum var. Ondan fırsat bulduğumdaysa zaten misafir ağırlıyor sofralar kuruyorum. Eeeee haliyle anca birikiyor birikiyor sofralar ve böyle peşpeşe yayınlanabiliyor. Yaa canım geç kaldım diye illaki bir sonraki Ramazan'ı beklemeniz gerekmiyor ki bu sofraları kurmak için. İftariyelikleri çıkarın işte size harika menüler :) Ramazan'ın ilk iftar daveti ablamlar, kardeşim ve kuzenime verdim. Aslında insan ailesini çağırdımı daha rahat eder ama sözkonusu bizim aile olunca biraz daha özen göstermek gerekir. Çünkü bizim aile öyle çıtı pıtı insanlardan oluşmuyor. Biraz kallavice irice insanlardan meydana geliyor. Ortalama boy 1,75 m'ken ortalama ağırlığı siz hayal edin :). İşte bizimkilerin en azından birazcık midelerini bastıracak iftar menüsü...

İftar Menüsü
** Tarifleri sırayla yayınlayacağım o zamana kadar siz sofra fotoğrafı ile gözlerinizi bayram ettirin.

1 yorum:

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin