31 Aralık 2013 Salı

Yeni yılınız kutlu olsun!

5 yorum:

  1. yasemin hn. sizde güzel ailenizle güzel bir ömür geçirin dilerim... sevgiler... duygu

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yasemin,

    Öncelikle bizleri unuttuğun ve ihmal ettiğin için biraz sitemle başlamak istiyorum. Senin güzel tariflerini ve doğallık dolu yazılarını dolayısıyla seni özledik. İş kadını olmak, anne ve eş olmak zaman isteyen meslekler. Ancak, biraz da bizlere zaman ayırsan diyorum. Çok şey mi istiyorum bilmem. Neyse bu kapsamda, yeni yılını kutlar, sevdiklerinle sağlık, mutluluk, başarı ve isteklerinin doğrultusunda gerçekleşmesi dileğiyle, sepet sepet yumurta sakın bizi unutma unutursan küseriz gözlerinden öperiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sizde olmasanız beni unuttular iice diyecektim... gelicem gelicem :) azimliyim vazgecmedim henüz..

      Sil
  3. Ne zaman gelirseniz kalbimizde yeriniz hazır:) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin